Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Klok in de SmartTV-app loopt voor

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Klok in de SmartTV-app loopt voor

    De klok (rechts boven in de EPG-gids) loopt voor. En loopt ook steeds verder vooruit. Dat is lastig als je een programma selecteert in de TV-gids want de verticale tijdslijn in de gids staat dan niet op de juiste tijd en zelfs op het verkeerde programma. Uitloggen en weer inloggen helpt niet. De app helemaal verwijderen van de TV en daarna weer opnieuw weer installeren helpt wel, maar dat is geen echte oplossing want omslachtig en tijdrovend.
    TV is Samsung, met actuele versie van TizenOS, versie van de Delta-app is 2.7.3

  • #2
    Nog afgezien dat de klok voor loopt is er weinig nuttige informatie te lezen in die EPG en dat duurt toch alweer een tijdje.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door PaulusK Bekijk bericht
      De klok (rechts boven in de EPG-gids) loopt voor. En loopt ook steeds verder vooruit. Dat is lastig als je een programma selecteert in de TV-gids want de verticale tijdslijn in de gids staat dan niet op de juiste tijd en zelfs op het verkeerde programma. Uitloggen en weer inloggen helpt niet. De app helemaal verwijderen van de TV en daarna weer opnieuw weer installeren helpt wel, maar dat is geen echte oplossing want omslachtig en tijdrovend.
      TV is Samsung, met actuele versie van TizenOS, versie van de Delta-app is 2.7.3
      Ik heb dezelfde app, maar heb dit probleem niet. Kun je de tijd eens checken in de instellingen van je SamsungTV? Staat deze wel goed?

      Reageer


      • #4
        Tijd van de TV gechecked. Stond op Automatisch, zou dus goed moeten zijn. Heb ook heb probleem met de tijd bij andere apps zoals NLZiet. Tijd in instellingen ook op Handmatig gezet en de tijd op de actuele tijd gezet. En ook toen bleef de tijd in de Delta-app foutief staan. Ook de Delta-app verlaten (uitloggen) en weer opnieuw inloggen helpt niet.
        Alleen de Delta-app compleet verwijderen en opnieuw installeren zorgt (tijdelijk) voor de juiste tijd.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door PaulusK Bekijk bericht
          Tijd van de TV gechecked. Stond op Automatisch, zou dus goed moeten zijn. Heb ook heb probleem met de tijd bij andere apps zoals NLZiet. Tijd in instellingen ook op Handmatig gezet en de tijd op de actuele tijd gezet. En ook toen bleef de tijd in de Delta-app foutief staan. Ook de Delta-app verlaten (uitloggen) en weer opnieuw inloggen helpt niet.
          Alleen de Delta-app compleet verwijderen en opnieuw installeren zorgt (tijdelijk) voor de juiste tijd.
          Even de standbyknop vasthouden voor 30 sec totdat de tv opnieuw opstart. Dan eens opnieuw kijken.
          Lijkt zoals ik het lees iets met je tv te maken te hebben en niet met de apps zelf.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X