Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Storing

    Sinds ik met Delta in zee ben gegaan heb ik alleen maar storingen op mijn tv: zwart beeld, stilstaand beeld, geen geluid. Vanuit mijn meterkast is er verbinding via deco's omdat ik geen kabel dwars door mijn huiskamer wil hebben. Ik heb dit al veelvuldig bij Delta aangekaart maar Delta en het bedrijf dat werkzaamheden voor Delta uitvoert, kan of mag geen kabel door de kruipruimte naar de ontvanger voor de tv leggen. De enige oplossing is dat ik dat zelf moet laten doen tegen uiteraard eigen kosten. Delta wil hierin financieel niet tegemoet komen. Jammer. Het werd in eerste instantie allemaal prachtig voorgesteld maar Delta voldoet in mijn geval totaal niet aan de verwachtingen.

  • #2
    Zijn er providers die bekabeling in huis betalen?

    Reageer


    • #3
      Powerline adapter misschien een oplossing?

      Reageer


      • #4
        Dat was nu juíst de reden dat de kabel bij ons niét in de meterkast zit, maar op mijn verzoek, in de (juiste) hoek van onze woonkamer geschoten is.
        Een provider legt in huis nóóit op hun kosten de/een bedrading aan.
        Trouwens...twee gaatjes boren en kabeltje trekken (best in een buisje) door de kruipruimte, is een fluitje van een cent.
        Succes.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door H@@n1970 Bekijk bericht
          Sinds ik met Delta in zee ben gegaan heb ik alleen maar storingen op mijn tv: zwart beeld, stilstaand beeld, geen geluid. Vanuit mijn meterkast is er verbinding via deco's omdat ik geen kabel dwars door mijn huiskamer wil hebben. Ik heb dit al veelvuldig bij Delta aangekaart maar Delta en het bedrijf dat werkzaamheden voor Delta uitvoert, kan of mag geen kabel door de kruipruimte naar de ontvanger voor de tv leggen. De enige oplossing is dat ik dat zelf moet laten doen tegen uiteraard eigen kosten. Delta wil hierin financieel niet tegemoet komen. Jammer. Het werd in eerste instantie allemaal prachtig voorgesteld maar Delta voldoet in mijn geval totaal niet aan de verwachtingen.
          In september 2021 werd de glasvezel aangelegd in onze straat. Het bedrijf dat de werkzaamheden voor Delta uitvoerde heeft de verdere aansluiting tot in de huiskamer waar ook het coaxmodem stond verzorgd. En de glasvezelkabel is inderdaad via de kruipkelder aangelegd. Monteur was drijfnat vanwege de hoge grondwaterstand. Begin oktober is alles aangesloten incl de twee IPTV's. Ik had ook veel werk omdat de coaxkabels (incl. die naar de zolder) verwijderd moesten worden. De UTP-kabel lag er al voor de PC's boven. Inclusief de WiFi via de Deco's werkt alles perfect.
          Wat dat betreft heeft de Delta Fiber en het uitvoerend bedrijf heel goed werk verricht zonder enig wanklank. Ook de communicaties via e-mails gingen prima. We zijn doof dus geen telefonische contacten.
          Wel jammer dus dat H@@n1970 zo'n negatieve ervaring heeft. Is niet nodig geweest.
          Laatst bewerkt door TikTok; 4 weken geleden.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X