Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

5 min verspringen bij herstart van opnames

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 5 min verspringen bij herstart van opnames

    aangezien andere topic closed is.

    het werk niet als vanouds, nog steeds zelfde probleem.
    op computer kijkend als we opnames en starten nog steeds >5minuten in toekomst,

    wat kunnen we doen ?

    wij kijken niet via APP dus ONLINE via de delta-site: https://webtv.delta.nl/#/

    getest in APP daar is het opgelost enkel op de normale site niet..
    zelfde opname start in app netjes waar ik gebleven was, op de site springt dat ding irritant naar ergens in toekomst.

    site versie nummer loopt erg achter als ik naar app versie kijk.

  • #2
    Het is niks, het was niks, en het wordt ook niks, met die interactieve TV van Delta.

    Reageer


    • #3
      In de vandaag nieuwe versie © 2024 DELTA (v2.21.0) is het probleem helaas nog niet opgelost.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door hjmnicaise Bekijk bericht
        aangezien andere topic closed is.

        het werk niet als vanouds, nog steeds zelfde probleem.
        op computer kijkend als we opnames en starten nog steeds >5minuten in toekomst,

        wat kunnen we doen ?

        wij kijken niet via APP dus ONLINE via de delta-site: https://webtv.delta.nl/#/

        getest in APP daar is het opgelost enkel op de normale site niet..
        zelfde opname start in app netjes waar ik gebleven was, op de site springt dat ding irritant naar ergens in toekomst.

        site versie nummer loopt erg achter als ik naar app versie kijk.
        In de vandaag nieuwe versie © 2024 DELTA (v3.0.2) lijkt het probleem opgelost te zijn.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          In de vandaag nieuwe versie © 2024 DELTA (v2.21.0) is het probleem helaas nog niet opgelost.
          4000, al zitten jij en ik nieg voor de aantallen posts: gefeliciteerd!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            4000, al zitten jij en ik nieg voor de aantallen posts: gefeliciteerd!
            Ik geloof ook niet dat er mensen in de wacht staan ,om jouw te feliciteren ,mocht je dat aantal van 4000 bereiken

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              4000, al zitten jij en ik nieg voor de aantallen posts: gefeliciteerd!
              Nu dan toch offtopic is gegaan: En nou maar hopen dat Driepinter hoffelijk bedankt voor de felicitatie en tot wederdienst bereid is als BdW zijn 4000 posts heeft bereikt. Dat zou pas uitdrukking geven aan erkenning van het belang dat BdW hecht aan het bereiken van de 4000 posts. Het zou ook minder het gevoel geven dat alleen BdW zo’n mijlpaal belangrijk vindt, minder eenzaamheid zeg maar; alsof er een band ontstaat waarin gemeenschappelijke waarden worden gesuggereerd. Het is in ieder geval een nieuwe mogelijkheid waarin BdW kan excelleren, nu gaat het om 4000 posts maar een nieuw overeen te komen mijlpaal ligt mogelijk in het verschiet, het wordt spannend.

              Het lijkt wel of ik zit te kijken naar de viering van het behalen van een schaatskampioenschap. In het rete strakke beeld horden volk in feestvreugde in de hal en op straat, hun waardering voor het behaalde resultaat tot uitdrukking brengend, terwijl de voice-over -, slechts in stereo, niet in dolby atmos,- in diens commentaar tijdens de uitreiking van de kampioensbeker het behalen ervan nadrukkelijk bagatelliseert. En dat alles in een scene waarin schaatsen met name voor de NPO in Nederland wereldberoemd is.

              Het is dus óf belangrijk en in dat geval de felicitatie is oprecht, óf het is volstrekt onbelangrijk dan is de felictitatie sarcasme.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X