Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Terug in de tijd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Terug in de tijd

    Afgelopen week overgegaan van Ziggo naar Delta maar dit is bijna hetzelfde als van een iphone overgaan naar een nokia 3210. internet via d glasvezel is echt goed echter tv kijken is terug in de tijd. Grote koelkast als afstand bediening twee kastjes nodig om te schakelen (al moet ik nog even kijken of originele tv afstandbediening niet wat over kan nemen)

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door m oostrom Bekijk bericht
    Afgelopen week overgegaan van Ziggo naar Delta maar dit is bijna hetzelfde als van een iphone overgaan naar een nokia 3210. internet via d glasvezel is echt goed echter tv kijken is terug in de tijd. Grote koelkast als afstand bediening twee kastjes nodig om te schakelen (al moet ik nog even kijken of originele tv afstandbediening niet wat over kan nemen)
    Er is een Delta tv app. En de mediaboxen van Ziggo hebben ook een afstandbediening.
    Verder kun je de afstandbediening van de decoder ook voor je tv gebruiken en vice versa. Zoek even met de zoekfunctie op dit forum naar afstandbediening.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door m oostrom Bekijk bericht
      Afgelopen week overgegaan van Ziggo naar Delta maar dit is bijna hetzelfde als van een iphone overgaan naar een nokia 3210. internet via d glasvezel is echt goed echter tv kijken is terug in de tijd. Grote koelkast als afstand bediening twee kastjes nodig om te schakelen (al moet ik nog even kijken of originele tv afstandbediening niet wat over kan nemen)
      Je heb zelf de keuze gemaakt om terug in de tijd te gaan succes ermee

      Reageer


      • #4
        Wat een botte reactie hier zeg.
        Het is makkelijk een open deur in te trappen door te zegen, je hebt zelf gekozen terug in de tijd te gaan.
        Maar het kan heel goed dat M Oostrom niet had verwacht dat het televisieplatform van Delta zo achterloopt op de concurrentie.
        Laten we objectief blijven; Zowel Ziggo, KPN en Odido bieden televisieontvangers aan die je kan bedienen met een bluetooth afstandsbediening.
        Bij Delta ga je opeens terug naar de jaren tachtig van de vorige eeuw met infrarood.

        Dat vind ik al een schok op zich wat echt niet meer kan in 2023.
        Ook het Dolby Digital geluid blijft een langdurend probleem zonder noemenswaardige vooruitgang.

        Het wordt tijd dat Delta eens kritisch naar zijn televisieproduct kijkt want ik vermoed dat er nu veel klanten na een jaar weghollen of televisie opzeggen.

        Reageer


        • #5
          Ik vind het apart dat je kiest voor een provider waar je 'terug in de tijd' gaat, terwijl je dat allemaal kunt weten als je forums leest. En 'het is 2023' is nooit een goede reden om te reclameren.
          Laatst bewerkt door Koeba; 6 Dec 2023, 10:14.

          Reageer


          • #6
            Ik ben een tijdje geleden overgestapt van caiway coax met humax 5200 naar Delta interactieve tv en internet. Ik moet zeggen dat het mij prima bevalt. En de afstandbediening van de panasonic tv gedeeltelijk gekloond op die van de delta decoder. Ik gebruik nu 1 afstandbediening. Prima toch!

            Reageer


            • #7
              Delta en Caiway is één. Beide bieden in feite hetzelfde. Voordeel van caiway iTV is dat je gewoon coax behoud. Mijn overstap van “het oude Caiway” naar interactieve tv bij Caiway was ook een teleurstellende ervaring vwb iTV. Geen DD5.1 geluid via het kastje, dus inderdaad of je terugging in de tijd. Inmiddels wel op een paar niet gebruikte zenders.
              Gelukkig heb ik nog Coax.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X