Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV op laptop werkt vaak niet - cookies?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV op laptop werkt vaak niet - cookies?

    Hallo, ik heb een probleem met TV kijken op de laptop (Windows 10). Om een vreemde reden krijg ik na inloggen na lange tijd het bericht "er is een probleem met uw cookie instellingen". Mestal is dit to rond 21.30 'savonds, daarna werkt het meestal wel goed. Heb dit nu al rum een week. Ik heb al cookies gewist, meerdere browsers geprobeerd, antivirus programma's gestopt etc., maar niets helpt.
    Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
    Alvast bedankt,
    Rudy

  • #2
    Zet die er maar op https://www.ccleaner.com/nl-nl/cclea...nload/standard
    En na installeren even opnieuw starten daarna ccleaner starten en dan status controle draaien.

    Reageer


    • #3
      Wat bedoel je precies met status controle draaien? Alleen een cleanup met ccleaner helpt zover niet ...

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door maitreyainstituut Bekijk bericht
        Wat bedoel je precies met status controle draaien? Alleen een cleanup met ccleaner helpt zover niet ...
        Heb je het geprobeert?
        Als je het wel heb gedaan kun je zien hoeveel trackers op je laptop of pc staan ook welke programma's die op de achtergrond mee draaien en wat voor drivers er kunnen worden geupdate.
        Dat is de basis.

        Reageer


        • #5
          OK, sorry, Ccleaner stond op Engels, daar heet het heel anders... Zat net wel tv te kijken, maar het stopte weer, en het bericht over de cookies kwam terug. Heb nu status controle gedraaid voor en na opnieuw opstarten, en alles schijnt in orde te zijn volgens Ccleaner. Drivers up to date etc. Ondertussen weer/nog geen tv. Vooral dat soms wel/soms niet blijft me verbazen...

          Reageer


          • #6
            Mmm... een kwartier later doet ie het weer, maar voor hoe lang?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door rudyh1 Bekijk bericht
              Mmm... een kwartier later doet ie het weer, maar voor hoe lang?
              Ik kijk via de tv naar tv daar is die voor een laptop is voor andere doeleinden dan tv kijken.

              Reageer


              • #8
                Ik keek al jaren via de laptop met Ziggo, alleen de app van Delta werkt tot zover waardeloos...

                Reageer


                • #9
                  Heb je glasvezel met XGS PON? Zou kunnen zijn dat cgnat in de weg zit, zit je WAN adres in de 100.x range?
                  Dit kun je makkelijk controleren met https://www.whatismyip.com

                  Ook geen ad-blockers of andere zaken geinstalleerd?

                  Reageer


                  • #10
                    Dank je reddwarf, ip is 63.xxx Ik heb geen idee of we XGS PON hebben, het modem is een DS214... Adblocker is uitgezet, alle webschilden etc. uitgezet. Het vreemdste blijft dat het soms 'smiddags een tijdje werkt, maar niet van ca 17.00 tot 21.30, terwijl ik niets verander aan mijn laptop.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X