Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Issues app?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Issues app?

    Hallo,
    Zowel op mijn androidtv app, android app en op de website webtv.delta.nl kan ik geen tv kijken
    Als ik een zender live wil zien blijft hij laden.

    Hebben er meer mensen last van?

  • #2
    Heb je de apps wel bijgewerkt naar de laatste versie?

    Reageer


    • #3
      Ja, zowel tv opnieuw geinstalleerd ook en mobiel ook
      en de website laadt ook steeds

      Reageer


      • #4
        Ik heb hetzelfde in huis, blijkbaar al sinds 8 uur vanochtend

        Reageer


        • #5
          Een restart van mijn modem heeft probleem verholpen. (ff modem en evt decoder restart en)

          Reageer


          • #6
            ilankroon Fijn om te lezen dat het probleem is opgelost 👍🏼. Ik had het al doorgeven aan onze test afdeling. Lois wil je hetzelfde eens proberen? Wil je anders een mail sturen met je klantnummer naar [email protected]? Dan gaan we kijken of het iets bij ons is.

            Reageer


            • #7
              Wel vreemd. Internet doet het prima, maar de app niet, zowel op windows als android. Iedere andere site is bereikbaar.
              En inderdaad : modem reset (20 seconden van de stroom af) helpt.
              Maar toch erg vreemd. Ik zou graag van DELTA-TV-team een technische verklaring willen horen.

              Reageer


              • #8
                DELTA-TV-team Ik heb net mijn modem gereset en inderdaad de app werkt weer. Heel bijzonder, want net als bovenstaande werkte verder alles internetgerelateerd wel

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door mesa57 Bekijk bericht
                  Wel vreemd. Internet doet het prima, maar de app niet, zowel op windows als android. Iedere andere site is bereikbaar.
                  En inderdaad : modem reset (20 seconden van de stroom af) helpt.
                  Maar toch erg vreemd. Ik zou graag van DELTA-TV-team een technische verklaring willen horen.
                  Dus dat het werkt is niet genoeg?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                    Dus dat het werkt is niet genoeg?
                    Denk je dat mijn huisgenoten het leuk vinden als ik de stekker van het modem er uit trek ?
                    M.i. moet er toch een andere oplossing zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      Het toverwoord is 'm.i.', maar ik hoop dat je antwoord krijgt, ook al betwijfel ik dat je het hier zult krijgen.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X