Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zijn repliek waaiert van Ziggo Sports naar ESPN,

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door spectrum Bekijk bericht
    Zomaar een vraag uit interesse; Wist niet dat meerdere accounts mogelijk zijn maar hoe is het te zien als dat ook zo is?
    Toch even wat nuance, want weer worden aannames gedaan en als zekerheden gebracht. Er zijn dingen waar je op kunt letten en die het vermoeden van een zelfde persoon onder meerdere aliassen kunnen versterken. Dat kan. Maar hier wordt weer nogal simplistisch self-serving aangenomen dat 'dus' ook zo is. Dat zijn aannames.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Een account die dezelfde zinnen typt, dezelfde zinsopbouw en dezelfde taalfouten maakt, vanaf het begin niets anders te melden heeft dan hoe andere forumleden hier acteren , valt al snel door de mand.
      Het lastige is wel dat je dit zelf ondergraaft door anderen online precies zo te behandelen als waar je je over beklaagt dat anderen jou 'behandelen'. Je plaatst nuttige en relevante links en informatie, duimpjes! En nog geen tien minuten later smijt je met modder naar mensen die je er van beschuldigt met modder te gooien. Je zult het misschien aan jezelf kunnen uitleggen, maar het komt gewoon een beetje dubbel over. Moet dan elke keer iemand eerst zeggen: Stop daarmee? Of krijgen we dan weer: Je hebt gelijk, ik zal dat niet meer doen? Om het dan een uur laten precies weer zo te doen? Dit is toch gewoon sociaal onveilig, hoe kun je nu nog op je reageren als je zonder aanleiding kunt omdraaien als een blad aan een boom? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het nog ook maar iets voor je oplevert. Maar ik zeg ook maar wat ik zie....(NB: Nee, dit forum heeft nu eenmaal geen modus om elkaar aan te spreken, de enige manier is helaas in bestaande topics; klagen bij beheer, niet bij poster )
      Laatst bewerkt door Koeba; 5 Oct 2023, 11:58.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X