Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV app wel op tablet maar niet op TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV app wel op tablet maar niet op TV

    Ik heb de app Delta TV wel op mijn tablet maar hoe krijg ik hem op mijn TV? Is altijd makkelijk als er een storing is in TV ontvangst vis TVkastje dan kan ik toch via WIFI kijken.Toen ik nog bij online zat zat de TV app automatisch op de TV in het rijtje met Netflix etc.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Ronboy66 Bekijk bericht
    Ik heb de app Delta TV wel op mijn tablet maar hoe krijg ik hem op mijn TV? Is altijd makkelijk als er een storing is in TV ontvangst vis TVkastje dan kan ik toch via WIFI kijken.Toen ik nog bij online zat zat de TV app automatisch op de TV in het rijtje met Netflix etc.
    Dat ligt er maar net aam welk merk en type tv je hebt, zie je de app niet vanzelf staan in de app store dan is je tv te oud.

    Modellen Samsung 2019+ en LG 2020+
    Laatst bewerkt door driepinter; 15 Jun 2023, 07:57.

    Reageer


    • #3
      Hoi Ronboy66, ik heb vorige week de Delta TV app op de TV gezet, vandaag dat ik even reageer.
      Op mijn nieuwe smart TV van Philips stond de Delta TV app niet. Je kan die app via de Google Play Store (app op de TV) downloaden. Log in met jouw Google account op de TV.
      En klaar. Werkt prima.

      Reageer


      • #4
        Is een Samsung 2016 curved.Alles doet her er op zelfs Videoland live.Waarom Delta niet?Zal het eens proberen viscde Google play store.Bedankt voor jullie reacties

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ronboy66 Bekijk bericht
          Is een Samsung 2016 curved.Alles doet her er op zelfs Videoland live.Waarom Delta niet?Zal het eens proberen viscde Google play store.Bedankt voor jullie reacties
          De app wordt ondersteund op Samsung 2019-2023 modellen :

          https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...e28#post260364
          Laatst bewerkt door driepinter; 2 Jul 2023, 07:22.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ronboy66 Bekijk bericht
            Is een Samsung 2016 curved.Alles doet her er op zelfs Videoland live.Waarom Delta niet?Zal het eens proberen viscde Google play store.Bedankt voor jullie reacties
            Gewoon een googleTV van een paar tientjes op je TV van 2016 aansluiten, dan is het hele smart gebeuren weer up-to-date en kun je ook de DeltaTV app gebruiken.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X