Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta interactieve app lg oled tv

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
    Vanmorgen met behulp van de LG ThinQ app de Delta app geïnstalleerd, ging probleemloos. Ik vind het beeld op mijn oled behoorlijk goed, ik kijk met Coax en CI+ module.
    behoorlijk goed? sommige zenders redelijk, maar verre van top kwaliteit. espn is gewoon drama via ci+module en via de delta digitale tv app op mijn lg g3 77 inch oled. Best irritant als je zo`n mooie tv hebt. En ze zenden in slechte kwaliteit uit. Voorheen was espn gewoon top. Is espn bij jou wel goed, geen wazige gloed e.d? Want als het bij vele wel goed is. Dan hoop ik toch dat een monteur het voor mij komt fixen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht

      behoorlijk goed? sommige zenders redelijk, maar verre van top kwaliteit. espn is gewoon drama via ci+module en via de delta digitale tv app op mijn lg g3 77 inch oled. Best irritant als je zo`n mooie tv hebt. En ze zenden in slechte kwaliteit uit. Voorheen was espn gewoon top. Is espn bij jou wel goed, geen wazige gloed e.d? Want als het bij vele wel goed is. Dan hoop ik toch dat een monteur het voor mij komt fixen.
      Nog even gekeken en ESPN ziet er ook superstrak uit, geen wazige gloed of zo. Heb hier het Fast 3896 modem en een drie meter Hirschmann kabel rechtstreeks aan de TV.
      Op de 5K iMac ook alle zenders prima.

      Reageer


      • #18
        Raar hoor. Hier is het beeld niet top. Andere zenders wel. Maar jij kijkt interactieve tv via wat? App via lg tv? En is top beeld? En via ci+ module minder op espn?

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

          Nog even gekeken en ESPN ziet er ook superstrak uit, geen wazige gloed of zo. Heb hier het Fast 3896 modem en een drie meter Hirschmann kabel rechtstreeks aan de TV.
          Op de 5K iMac ook alle zenders prima.
          Ik heb hem ook al tig jaar gewoon via coax wandaansluting bij de tv rechtstreeks naar de tv via coax. echter zegt delta dit tegen me: Bij een storing is het uitermate belangrijk om rechtstreeks op onze hoofdaansluiting te testen. Wanneer dit op een ander aansluitpunt gebeurt, staat de tv via een omweg in contact met ons signaal. Dit kan tot storingen en signaalverlies leiden. Doordat de zenders niet allemaal op dezelfde frequentie uitgezonden worden kan het voorkomen dat je dit niet op alle zenders en zelfs niet op iedere tv tegelijk ervaart. Ik verzoek je vriendelijk om ook een rechtstreekse test op onze hoofdaansluiting uit te voeren. Slaat nergens op, want dan zou je maar 1 tv zonder splitter in de meterkast kunnen aansluiten op de hoofdaansluiting.

          Reageer


          • #20
            Het kan ook in de splitter fout gaan. Dus het slaat wel degelijk ergens op.
            Hier ooit eens problemen gehad met een wat ouder type splitter...splitter vervangen en opgelost.
            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
              Het kan ook in de splitter fout gaan. Dus het slaat wel degelijk ergens op.
              Hier ooit eens problemen gehad met een wat ouder type splitter...splitter vervangen en opgelost.
              Maar via een app? Dat heeft niets met de splitter te maken.
              ESPN lijkt een veel lagere bitrate te hebben dan eerder. Ik ervaar bij voetbal ook strepen, geen helder beeld, rugnummers die niet te zien zijn of vervagen.
              Ik heb een andere mening over strak beeld, zeker nadat ik ESPN UHD bij KPN heb gezien!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                Het kan ook in de splitter fout gaan. Dus het slaat wel degelijk ergens op.
                Hier ooit eens problemen gehad met een wat ouder type splitter...splitter vervangen en opgelost.
                Dit is allemaal ooit al aangepast op de hoofdaansluiting. signaalsterkte is 100 procent op mijn oled lg g3 tv via coax. en signaalontvangst 90 procent. is allemaal prima. Had het rechtstreeks op de hoofdaansluiting. Maar delta moet gewoon eens in 1080p gaan uitzenden. want 1080i is niks.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Maar via een app? Dat heeft niets met de splitter te maken.
                  ESPN lijkt een veel lagere bitrate te hebben dan eerder. Ik ervaar bij voetbal ook strepen, geen helder beeld, rugnummers die niet te zien zijn of vervagen.
                  Ik heb een andere mening over strak beeld, zeker nadat ik ESPN UHD bij KPN heb gezien!
                  En het meest trieste is nog dat ze het ontkennen ook. altijd met lul verhaal komen. Feit is gewoon dat de espn zenders minder zijn dan voorheen! En aan mijn signaal en coax kabels mankeert niks.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Do60 Bekijk bericht
                    Sinds gisteren de Digitale delta app gedownload in de lg store. Echter vind ik het beeld echt niet top. Het is geen 1080p. Espn met voetbalwedstrijden ziet er echt niet top uit. Wazige gloed over het beeld. meer mensen hier ervaring mee? Is de kwaliteit beter met het interactieve kastje wat je dmv een hdmi kabel aan je tv verbind? Blijft jammer dat Delta zo ver achterloopt. Waar kpn al 2 jaar espn in uhd uitzend. En alle zenders minimaal 1080p zijn, is het bij Delta maar 1080i. Zie graag jullie ervaringen hiermee.

                    onder welke naam is die app? Ik kan die helaas niet vinden

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht


                      onder welke naam is die app? Ik kan die helaas niet vinden
                      De Smart TV app voor LG Smart TV's is dan beschikbaar voor modellen vanaf WebOS5.0 (2020+). Vind je hem niet in de appstore van jouw LG Smart TV dan is je TV waarschijnlijk niet geschikt.

                      Reageer


                      • #26
                        Dank je wel driepinter

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X