Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fout 241404

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fout 241404

    Helpdesk kon deze foutmelding niet oplossen. Komt tevoorschijn als ik een opgenomen film zit te bekijken.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door draaitb Bekijk bericht
    Helpdesk kon deze foutmelding niet oplossen. Komt tevoorschijn als ik een opgenomen film zit te bekijken.
    Hoe en met wat heb je gedaan en hoe kijk je?

    Reageer


    • #3
      Ik heb ook foutcode 241404 bij het terug kijken van opnames.
      Laptop: Windows 10(Ook op tweede computer dezelfde melding)
      Browser: Chrome, Edge en Firefox

      Niets veranderd aan de installatie, de cookies verwijderd en de router opnieuw opgestart.

      Kan iemand van Delta hierop antwoorden.

      Reageer


      • #4
        Ik heb het nog even uitgezocht via Delt@ 0118 225525
        De foutcode waar je naar refereert was niet bekend bij 2e-lijns support (een andere afdeling dan kklantenservice).

        Als je een programma kijkt en opneemt via DIT (dat had je er nog niet bijgeschreven) dan gebruik je daar dezelfde service voor als dat je via de app of je browser online Delta TV kijkt. Er gaat dus iets voudt in die cloudservice.

        Tijdens je telefoontje met Delta, kan de supportmedewerken inloggen op je DIT (dus niet op je PC) en een opname live uitvoeren. Vervolgens kijk je dan via je browser of je kunt terugkijken. Is dat dan nog steeds niet mogelijk, dan is de oorzaak een stuk beter te achterhalen. De digitale bal gaat dan aan het rollen.

        Succes - laat je even weten zodra het is opgelost?

        Bij het melden van een probleem geldt, zoals met alle problemen: hoe meer klachten des te meer reden om iets uit te zoeken. Ik raad je dus aan om bovenstaand nummer te bellen en te vragen of je kan worden doorgezet naar 2e lijns (technische) support. Vertel daar je ervaring en vraag om een ticketnummer van je gesprek. Die moet je altijd worden gegeven, tenzij je een kabelabonnement hebt (zijn twee verschillende afdelingen met eigen systemen).
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 12 Oct 2022, 17:35.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Als leek zeg ik dan is het geen fout code van de JW Player ?

          Want die bestaat namelijk wel :

          Player Errors Reference (Web Player) (jwplayer.com)

          Reageer


          • #6
            Op deze site staat dezelfde foutcode bij een sportzender, weet niet of dit een oplossing kan zijn..

            https://latestnews-fresherslive-com....nl&_x_tr_hl=nl

            Reageer


            • #7
              Ook ik heb foutcode 241404 bij het terugkijken. Ik ben het met driepinter eens dat de foutcode bij jwplayer is terug te vinden.
              Geconstateerd op
              PC: Windows10, Linux Mint 19.3
              Browser: Firefox, Vivaldi, Chrome, Edge

              Reageer


              • #8
                Ook ik krijg dezelfde foutcode. kijk opname terug van 12 augustus naa 3 a 4 minuten stopt de opname met deze foutcode. ook de opname van 15 augustus. Het gaat om de serie YELLOWSTONE. Ik zou graag deze serie gewoon willen zien. Is het een storing die alleen vandaag plaatsvindt of kan ik deze opnames niet meer zien? Heeft iemand een idee ?

                Reageer


                • #9
                  Beter niet je e-mail adres als gebruikersnaam hier plaatsen..kies een andere gebruikersnaam..

                  Reageer


                  • #10
                    Heb er geen last van alles wat ik kijk download ik via de newsgroepen op de pc meestal series

                    Reageer


                    • #11
                      identieke error sinds zondag en helpdesk kan het niet oplossen.. zou aan mijn video instellingen liggen werd er na 30min. verteld.. ijkt me stug op 3 verschillende computers..
                      op andere streamingdiensten geheel geen last, games geen last. enkel de delta tv op windows-pc's.
                      op mobiel ook geen last van errors met afspelen van de video die anders eror geeft
                      zal java update maar eens testen dan.
                      of anders kan het nog in windowsupdate zitten..
                      Laatst bewerkt door hjmnicaise; 13 Oct 2022, 08:07.

                      Reageer


                      • #12
                        ik klop even af..
                        gisteren Microsoft updates ontvangen en op alle 3 de computers is ineens de error weg en kunnen we weer zonder foutmelding kijken.

                        Reageer


                        • #13
                          Bedankt voor de melding, er is inderdaad een storing gaande waardoor bepaalde opnames niet altijd even lekker werken. Onze technici zijn druk bezig het probleem te verhelpen.
                          Laatst bewerkt door Eduard B; 13 Oct 2022, 15:18.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X