Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Web tv delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Web tv delta

    Ik krijg steeds de volgende melding als ik via de laptop naar de webtv site ga van delta.

    Iemand een idee hoe dit op te lossen?
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Deze melding kun je alleen zien wanneer de laptop geen Windows draait maar bijvoorbeeld Android of iOS.
    Laatst bewerkt door driepinter; 8 Jun 2022, 07:53.

    Reageer


    • #3
      Ik zie deze melding toch echt op een laptop met windows 10 home edition. In de browser microsoft edge. In chrome krijg ik dezelfde melding.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
        Ik zie deze melding toch echt op een laptop met windows 10 home edition. In de browser microsoft edge. In chrome krijg ik dezelfde melding.
        Ergens krijgt de site het idee vandaan dat je op een mobiel device zit. Delta heeft wel flink gehusseld met hun ranges, misschien was jouw range eerder toegekend aan een mobiel netwerk. Just spitballing. Al InPrivate/incognito-tab geprobeerd?
        Laatst bewerkt door Koeba; 8 Jun 2022, 09:02.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
          Ik krijg steeds de volgende melding als ik via de laptop naar de webtv site ga van delta.

          Iemand een idee hoe dit op te lossen?
          Ja, delta 'kijkt' naar het formaat van je schermpje.. Als je browser scherm al op volledig beeld staat zal de je resolutie moeten vergroten.
          Als je het browser schermpje klein genoeg maakt komt deze melding vanzelf..

          Da's net zoiets als dat door een bepaalde scherm verhouding (21:9) op mobiel, in de app alleen in portrait ipv landschap-modus kan kijken. Er worden soms minder handige keuzes gemaakt, terwijl je uit browser gegevens kan detecteren wat voor apparaat of besturingssysteem er gebruikt wordt.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door mrzippey Bekijk bericht

            Ja, delta 'kijkt' naar het formaat van je schermpje.. Als je browser scherm al op volledig beeld staat zal de je resolutie moeten vergroten.
            Als je het browser schermpje klein genoeg maakt komt deze melding vanzelf..

            Da's net zoiets als dat door een bepaalde scherm verhouding (21:9) op mobiel, in de app alleen in portrait ipv landschap-modus kan kijken. Er worden soms minder handige keuzes gemaakt, terwijl je uit browser gegevens kan detecteren wat voor apparaat of besturingssysteem er gebruikt wordt.
            Thnx, dit werkt dus.
            ik had het lettertype op 150% procent gezet zodat mijn moeder het allemaal wat beter kon zien.
            Net terug gezet op normaal zodat de resolutie van het scherm ook weer groter wordt en nu werkte webtv wel

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X