Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ondertiteling voor doven en slechthorenden, hoe zit het daarmee? (pag.888)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ondertiteling voor doven en slechthorenden, hoe zit het daarmee? (pag.888)

    Ik mis de ondertiteling voor doven en slechthorenden. (pag., 888)

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door alexvarekamp Bekijk bericht
    Ik mis de ondertiteling voor doven en slechthorenden. (pag., 888)
    Helaas kent de app geen teletekst zodat er dus ook geen p888 ondertiteling is.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Helaas kent de app geen teletekst zodat er dus ook geen p888 ondertiteling is.
      Dat is toch echt wel een groot gemis en niet meer van deze tijd.

      Reageer


      • #4
        Misschien niet voldoende maar in Webtv zit nu iets van ondertiteling.

        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #5
          Ja hier ook! Toch al een hele verbetering.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
            Ja hier ook! Toch al een hele verbetering.
            Al meer dan een jaar kan dit via de OPT toets van de afstandbediening aan worden gezet.
            Er ontbreken nog wel opties zoals gesproken ondertiteling voor slechtzienden en meertalige signalen op o.a. Arte en Eurosport

            Reageer


            • #7
              Weet iemand of er eigenlijk nog wordt gewerkt aan de ondersteuning voor ondertitels in de Delta TV app? Er zijn toch wel meer mensen afhankelijk van ondertiteling.

              De Webtv heeft dus al wel een tijdje ondersteuning voor ondertitels, maar dat is toch wel heel onhandig als je programma's wil casten naar de TV die in een andere kamer staat dan de pc. Iedere keer een laptop meezeulen naar de slaapkamer is ook niet echt prettig, een (in mijn geval Android) app die ook ondertiteling ondersteund is dan veel beter.

              Heb als alternatief geprobeerd te casten via de browser, maar daar wil https://webtv.delta.nl/ niets van weten en moet ik die app gebruiken.... wat dus niet werkt!

              (En nee Bor, de OPT toets werkt echt niet als je wil casten naar chromecast. )

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                Weet iemand of er eigenlijk nog wordt gewerkt aan de ondersteuning voor ondertitels in de Delta TV app? Er zijn toch wel meer mensen afhankelijk van ondertiteling.

                De Webtv heeft dus al wel een tijdje ondersteuning voor ondertitels, maar dat is toch wel heel onhandig als je programma's wil casten naar de TV die in een andere kamer staat dan de pc. Iedere keer een laptop meezeulen naar de slaapkamer is ook niet echt prettig, een (in mijn geval Android) app die ook ondertiteling ondersteund is dan veel beter.

                Heb als alternatief geprobeerd te casten via de browser, maar daar wil https://webtv.delta.nl/ niets van weten en moet ik die app gebruiken.... wat dus niet werkt!

                (En nee Bor, de OPT toets werkt echt niet als je wil casten naar chromecast. )
                In Edge werkt het casten bij mij wel met ondertiteling

                Meer hulpprogramma's > Media op apparaat weergeven

                Misschien dat DELTA-TV-team zijn licht hierover nog eens kan schijnen.
                Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jan 2023, 09:01.

                Reageer


                • #9
                  Bedankt driepinter
                  Heb Edge op m'n Android tablet gezet en met wat gepruts aan de url kan ik zo idd https://webtv.delta.nl/#/ afspelen, al wil het soms nog wel eens terugspringen naar de melding dat je de app moet downloaden.
                  Meer hulpprogramma's > Media op apparaat weergeven
                  Die optie heb ik helaas niet kunnen vinden....
                  Wat wel werkte is om het scherm te casten. Dat geeft idd beeld met ondertiteling! Het is wel iets te klein en je kan niet navigeren in de uitzending wat vaak wel handig is.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                    Meer hulpprogramma's > Media op apparaat weergeven

                    Die optie heb ik helaas niet kunnen vinden....
                    Die zit alleen op Edge onder Windows (dus casten vanaf een pc)
                    Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jan 2023, 20:01.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Die zit alleen op Edge onder Windows (dus casten vanaf een pc)
                      Ah... ik dacht al... Maar casten met Chrome werkte al goed op de pc, dat was het probleem niet.
                      Had misschien duidelijker moeten vermelden dat het om de Android app ging, die heeft namelijk nog geen ondersteuning voor ondertiteling dit in tegenstelling tot https://webtv.delta.nl/#/ die dat wel heeft. Maar direct casten van die site werkt niet op Android
                      Laatst bewerkt door JanPietJoris; 16 Jan 2023, 20:13.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X