Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV App

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV App

    DELTA-TV-team
    ​​​​​​​Wat ik raar vind bij de Delta TV App is dat wanneer je een geplande (serie) opname verwijderd, tegelijkertijd ook al je eerdere opnames ineens kwijt bent.

    Je zou verwachten dat dit alleen toekomstige opnames betreft en niet eerdere.

    Het wordt zodoende dus eerst alle afleveringen bekijken en dan pas je geplande opname verwijderen eigenlijk een beetje vreemd.
    Laatst bewerkt door driepinter; 24 Apr 2022, 17:23.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    DELTA-TV-team
    Wat ik raar vind bij de Delta TV App is dat wanneer je een geplande (serie) opname verwijderd, tegelijkertijd ook al je eerdere opnames ineens kwijt bent.

    Je zou verwachten dat dit alleen toekomstige opnames betreft en niet eerdere.

    Het wordt zodoende dus eerst alle afleveringen bekijken en dan pas je geplande opname verwijderen eigenlijk een beetje vreemd.
    Hoe verwijder jij dan precies de geplande opnames? Als ik via de webclient ga en ik verwijder geplande opnames, dan blijven de opgenomen opnames gewoon staan.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Puntnaarachter Bekijk bericht

      Hoe verwijder jij dan precies de geplande opnames? Als ik via de webclient ga en ik verwijder geplande opnames, dan blijven de opgenomen opnames gewoon staan.
      Ik gebruik mijn Android telefoon hiervoor ik heb het twee keer geprobeerd en beiden keren was ik ze kwijt.
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Ik gebruik mijn Android telefoon hiervoor ik heb het twee keer geprobeerd en beiden keren was ik ze kwijt.
        Heb inderdaad hetzelfde op mijn Android telefoon. Wel een workaround gevonden.

        Niet de serie annuleren binnen dat overzicht, maar naar 1 aflevering (dus 2 schermen verder) gaan en dan naar het info scherm. Daar drukken op het opname knopje en dan op 'Annuleer opnamen serie'

        Ook kan je 1 scherm verder gaan. Dus drukken op 'college tour' en dan binnen dat scherm op het vuilnisbakje drukken. Dan op 'Annuleer opnamen serie' en ook dan blijven de opnames gewoon staan.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Puntnaarachter Bekijk bericht
          Heb inderdaad hetzelfde op mijn Android telefoon. Wel een workaround gevonden.

          Niet de serie annuleren binnen dat overzicht, maar naar 1 aflevering (dus 2 schermen verder) gaan en dan naar het info scherm. Daar drukken op het opname knopje en dan op 'Annuleer opnamen serie'
          Inderdaad dat is de methode maar dan moet je wel heel erg goed zoeken.

          Tekst naar links swipen totdat het rood wordt en het prullenbakje in zicht komt, nu verschijnt het onderstaande menu.
          Bijgevoegde bestanden
          Laatst bewerkt door driepinter; 26 Apr 2022, 06:43.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X