Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Beeld loopt steeds vast in browser

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Beeld loopt steeds vast in browser

    Geen idee of anderen hier ook last van hebben maar het beeld van de Delta tv app in de browser loopt continu vast (elke 10-20 minuten oid).

    De browser krijgt geen data binnen en ik moet de stream dan handmatig herladen of met een flinke achterstand naar tv kijken als de browser weer data binnenkrijgt na 1-2 minuten. (Vervelend als je live met anderen over voetbal praat enzo)

    Dit is eigenlijk al sinds Zeelandnet is overgestapt op een nieuwe backend/cdn (Stoneroos?)

    In de browser console staat als er het beeld gewoon werkt

    04-14 16:07:12.800 I/BpkRequestMgr: Send keepalive with metrics end with status code: 204

    Op het moment dat het beeld uitvalt krijg je te zien

    04-14 16:07:22.800 I/BpkRequestMgr: Send keepalive with metrics end with status code: 0

    Ook krijg ik op het moment dat het beeld wegvalt te zien (meerdere keren)

    Cross-Origin Request Blocked: The Same Origin Policy disallows reading the remote resource at https://cdn20.tv.delta.nl/bpk-token/...718739445.dash. (Reason: CORS request did not succeed). Status code: (null).


    Hebben anderen dit ook?

  • #2
    Echo Geen enkel probleem hier. Browser chrome

    Reageer


    • #3
      Welke browser gebruik je? WiFi of bekabeld?

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor je melding, ik ga het even bespreken met een collega en kom binnenkort bij je terug.

        Reageer


        • #5
          fantamoer @Koeba

          Van alles geprobeerd, Firefox, Firefox Developer Edition, Edge, Chrome

          Allemaal hetzelfde probleem.

          Eduard B, ik wacht het af

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Eduard B Bekijk bericht
            Bedankt voor je melding, ik ga het even bespreken met een collega en kom binnenkort bij je terug.
            Hi Eduard,

            Geen idee of er al iets veranderd is maar de storingen in het beeld zijn een stuk minder geworden maar gebeurt helaas nog wel.
            Ik zie de status 0 niet meer bij storingen. Als het beeld stopt lijkt er gewoon niks binnen te komen (Ik zie ook niks bijzonders in dev console van de browser)

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X