Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Streamen vanuit de app naar chromecast

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Streamen vanuit de app naar chromecast

    Sinds een paar dagen krijg ik een foutmelding:

    ”er is een fout opgetreden. Vanwege een technisch probleem is het op dit moment niet mogelijk om tv te kijken.”


    andere streamingsdiensten werken wel gewoon via de chromecast. Probleem zit lijkt me dus in de app of de dienst. Ik kan nu dus helaas niet mn opgenomen programma’s terug kijken op de tv. Ik kan ze wel gewoon zien in de app…..
    Meer mensen dit dit probleem hebben/kennen/oplossing weten?

  • #2
    Klopt heb het zelfde probleem , Als het niet werkt gebruik ik Google home op me telefoon zodat dan via de Delta app kan terugkijken.

    Reageer


    • #3
      Ik heb hetzelfde, sinds woensdag kan ik geen opnames meer casten. Oudere opnames nog wel, maar alles na woensdag niet meer.
      app al opnieuw geïnstalleerd, chromecast herstart, niets helpt.
      Al een week lopen verheugen op het bingen van wat opnames op de vrijdagavond en het werkt nu niet
      iemand tips?

      Reageer


      • #4
        Ik heb precies hetzelfde. Opnames van voor woensdag 30-03 geen enkel probleem, maar recentere doen het niet. En Delta zwijgt weer in alle talen.......

        Reageer


        • #5
          Ik heb ook hetzelfde probleem, opnames van 30 april of recenter kunnen niet gecast worden naar de tv. Waar kan dat aan liggen?

          Reageer


          • #6
            Het is echt vaag: live kijken/pauzeren en Begin gemist werkt nog wel. Uitzending gemist en eigen opnames werken niet...
            alsof er iets mis gaat met het bestandsformaat of codering nadat programma geëindigd is.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Mervin Bekijk bericht
              Ik heb ook hetzelfde probleem, opnames van 30 april of recenter kunnen niet gecast worden naar de tv. Waar kan dat aan liggen?
              Hier ook problemen met casten, begon al vanaf eind maart.
              Vreemd genoeg niet bij elk programma....

              Als noodoplossing maar het scherm gaan casten of opnemen met de Humax..
              Laatst bewerkt door JanPietJoris; 3 Apr 2022, 19:14.

              Reageer


              • #8
                Heb wel het idee dat het alleen is op commerciële zenders (RTL,SBS, enz).
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #9
                  Hier ook problemen met Canvas.

                  EDIT: en nu net NPO2
                  Laatst bewerkt door JanPietJoris; 3 Apr 2022, 20:54.

                  Reageer


                  • #10
                    Sinds 1 april krijgen we de melding "technische fout" als we programma's willen terugkijken via de Delta app. Kunnen nu alleen "live" tv kijken!

                    Reageer


                    • #11
                      Hier is het inmiddels opgelost

                      Reageer


                      • #12
                        Hier lijkt het ook weer te werken.

                        Reageer


                        • #13
                          Bij mij werkt het ook gelukkig weer

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X