Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta App op NVIDIA Shield TV Pro (Android 11) native en cast audio sync

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta App op NVIDIA Shield TV Pro (Android 11) native en cast audio sync

    Hoi,

    Eindelijk bezig met de overstap van mijn Windows gebaseerde mediacenter (Kodi oa.) naar een NVIDIA Shield TV Pro.
    Nu heb ik op mijn telefoon de Delta App staan en kan ik casten naar de Shield, maar het geluid loopt net niet synchroon... al het andere wat ik cast heeft dat probleem niet, iemand een suggestie? Dit gebeurt ook vanaf mjn vrouw haar telefoon (beide zijn Android 11).

    Daarnaast kan ik de app niet installeren op de Shield zelf, ik zie wel die van KPN en Ziggo staan, maar die van Delta niet. Nu heb ik hem via een omweg gesideload, maar is de interface op mijn TV net als op mijn telefoon, beetje raar.

    Zijn er plannen om die app eindelijk eens beschikbaar te maken op Android TV inc. fatsoenlijke interface?
    Ik heb het forum even doorzocht en zie niet exact dezelfde vraag staan, wel wat oude opmerkingen over Android TV en het niet ondersteund worden, maar geen recente informatie.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door MavhRik Bekijk bericht
    Daarnaast kan ik de app niet installeren op de Shield zelf, ik zie wel die van KPN en Ziggo staan, maar die van Delta niet. Nu heb ik hem via een omweg gesideload, maar is de interface op mijn TV net als op mijn telefoon, beetje raar.

    Zijn er plannen om die app eindelijk eens beschikbaar te maken op Android TV inc. fatsoenlijke interface?
    Ik heb het forum even doorzocht en zie niet exact dezelfde vraag staan, wel wat oude opmerkingen over Android TV en het niet ondersteund worden, maar geen recente informatie.
    Het klopt dat de Delta TV app het alleen in portrait modus (gesideload) doet er zijn helaas al jaren geen plannen voor een echte Android TV app dus dat is ijdele hoop.

    Ik heb zelf een Chromecast met Google TV en een Amazon Fire TV stick en daarbij is het portrait modus het maximaal haalbare met de Delta TV app.
    Laatst bewerkt door driepinter; 11 Mar 2022, 10:20.

    Reageer


    • #3
      Jammer... is voor mij een reden om te wachten tot KPN ergens dit jaar de glas verbinding in mijn huis operationeel heeft en dan over te stappen, heb ik ook weer IPv6 zoals nu op de kabel.

      Gebruik jij het casten of de app op je devices zelf? Indien je cast, heb je dan ook last van een kleine afwijking van de audio sync?

      Reageer


      • #4
        Ik gebruik het casten en heb gelukkig geen last van audio sync problemen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door MavhRik Bekijk bericht
          iemand een suggestie?
          Er zijn afgelopen twee maanden twee firmware updates voor Shield TV Pro uitgekomen. De eerste was een update op uitnodiging (je moest op de Nvidia site je serienummer opgeven en dan kun je die update lokaal installeren) en de laatste gewoon via de update functie van de Shield TV Pro. Heb je minimaal die laatste verwerkt?

          Kijk ook even @ https://www.androidcentral.com/how-f...-nvidia-shield voor wat andere mogelijkheden.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Er zijn afgelopen twee maanden twee firmware updates voor Shield TV Pro uitgekomen. De eerste was een update op uitnodiging (je moest op de Nvidia site je serienummer opgeven en dan kun je die update lokaal installeren) en de laatste gewoon via de update functie van de Shield TV Pro. Heb je minimaal die laatste verwerkt?

            Kijk ook even @ https://www.androidcentral.com/how-f...-nvidia-shield voor wat andere mogelijkheden.
            Hoi,

            Ja het eerste wat ik heb gedaan bij de eerste keer opstarten was updaten. Ik heb niet die hotfixes, alleen de vrij beschikbare update(s).

            Die optie voor audio sync heb ik al gebruikt, maar daar is hij gewoon goed, kan het alleen erger maken op die manier.

            Reageer


            • #7
              Zojuist ook even het casten van een willekeurige uitzending op de Delta app naar mijn Shield getest, en ik zie geen vreemde dingen:

              - Beeld is normaal (niet portrait dus).
              - Geluid en beeld zijn in sync.

              Mijn telefoon heeft nog wel Android 10.

              Je hebt er wellicht weinig aan dat het bij mij normaal lijkt te werken, maar wilde dit toch even laten weten.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door JDN Bekijk bericht
                Zojuist ook even het casten van een willekeurige uitzending op de Delta app naar mijn Shield getest, en ik zie geen vreemde dingen:

                - Beeld is normaal (niet portrait dus).
                - Geluid en beeld zijn in sync.

                Mijn telefoon heeft nog wel Android 10.

                Je hebt er wellicht weinig aan dat het bij mij normaal lijkt te werken, maar wilde dit toch even laten weten.
                Het portret zijn van de app is als je de app zelf sideload op de Shield zelf. Ook dan is bij het afspelen het beeld gewoon vullend, alleenn tijdens het browsen zit je naar een klein schermpje te kijken op je TV.

                Reageer


                • #9
                  Ah ja, niet goed gelezen.
                  Bij het casten heb je enkel het probleem van de audio sync. Dat ervaar ik zelf niet (maar heb het niet bij meerdere uitzendingen geprobeerd).

                  Reageer


                  • #10
                    Wat ook nog mogelijk is, is dat je Shield en telefoon niet in hetzelfde netwerk zitten. Herinner mij dat ik dat ook eens heb gehad.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X