Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta app

    vraag je zou met de app overal in europa tv kunnen kijken , dus niet , als ik in belgie ben krijg ik de melding dat je alleen via delta netwerk tv kan kijken , zo kan het wel of niet anders verwijderen wij die zooi , en gaan elders eens kijken

  • #2
    Er zijn uitzonderingen :

    In de week van 27 sept - 1 okt gaan we een aantal wijzigingen doorvoeren in de beschikbaarheid van zenders in de TV apps en de Webtv speler. Er wordt onderscheidt gemaakt in beschikbaarheid van zenders in de app binnenshuis (op eigen netwerk) en buitenshuis (ander netwerk). Zenders uit extra zenderpakketten zijn uiteraard alleen beschikbaar wanneer deze worden afgenomen. De zenderoverzichten zullen op een later moment worden aangepast wanneer nodig.

    De volgende zenders zijn alleen bij gebruik binnenshuis beschikbaar in onze TV apps :
    Disney Channel, BBC World News, WDR, RTL Television BBC1, RTBF La Une, RTBF La Deux, Rai Uno.

    De volgende zenders zullen voor gebruik binnenshuis worden toegevoegd aan onze TV apps en zijn buitenshuis niet beschikbaar:
    ARD Das Erste, ZDF, NDR, SWR, SAT1, ProSieben, KiKa, 3SAT, VOX, Kabel Eins, N-TV, BBC Four / Cbeebies, TRT Turk, Phoenix CNE.

    Reageer


    • #3
      aha , dus een binnen huis app die alleen dus alleen werkt met delta internet , en nergens anders gebruikt kan worden als op je huis adres vraag me af wat het nut is van die app ?in het buitenland krijg je geen enkele zender dus , ten miste ik niet , gaan we wel wat anders verzinnen

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door laurent Bekijk bericht
        aha , dus een binnen huis app die alleen dus alleen werkt met delta internet , en nergens anders gebruikt kan worden als op je huis adres vraag me af wat het nut is van die app ?in het buitenland krijg je geen enkele zender dus , ten miste ik niet , gaan we wel wat anders verzinnen
        In de app vind je ruim 140 kanalen (afhankelijk van je abonnement). Helaas gelden er restricties van de contentaanbieders en mogen we niet zomaar alle kanalen zonder meer in de app weergeven.

        Circa 20 kanalen zijn geblokkeerd in de app wanneer je buitenshuis (lees: niet via je Delta modem) de app gebruikt. De andere kanalen zouden gewoon moeten werken. Als dat niet zo is, neem dan vooral even contact op met de klantenservice.
        Laatst bewerkt door Eduard B; 6 Dec 2021, 12:17.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Er zijn uitzonderingen
          laurent heeft het over het (helemaal) niet naar TV kunnen kijken in het buitenland; niet over specifieke kanalen.
          Hopelijk is hij zelf de uitzondering in dit geval, zodat e.e.a. alsnog opgelost kan worden.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Dec 2021, 16:32.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            laurent heeft het over het (helemaal) niet naar TV kunnen kijken in het buitenland; niet over specifieke kanalen.
            Hopelijk is hij zelf de uitzondering in dit geval, zodat e.e.a. alsnog opgelost kan worden.
            Dan is buitenland een breed begrip, binnen of buiten de EU?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              laurent heeft het over het (helemaal) niet naar TV kunnen kijken in het buitenland; niet over specifieke kanalen.
              Hopelijk is hij zelf de uitzondering in dit geval, zodat e.e.a. alsnog opgelost kan worden.
              Op wintersport in Zwitserland kan dus bijvoorbeeld niet, dus het zal er aan liggen in welk land hij zit.

              Welke landen horen bij de Europese Unie (EU)? | Rijksoverheid.nl

              Ik denk dat laurent het beste het advies van Eduard B kan opvolgen.
              Laatst bewerkt door driepinter; 6 Dec 2021, 19:02.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Dan is buitenland een breed begrip, binnen of buiten de EU?
                Inderdaad, daar is redelijke onduidelijkheid over. Als ik in Spanje ben en DeltaTV wil kijken werkt dat niet via de daar aanwezige infrastructuur, terwijl ik in Duitsland wel gewoon kan kijken.
                Welke zenders dat dan wel of niet zouden zijn is dan nog helemaal niet aan de orde.

                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door laurent Bekijk bericht
                  aha , dus een binnen huis app die alleen dus alleen werkt met delta internet , en nergens anders gebruikt kan worden als op je huis adres
                  Dat is dus niet duidelijk; volgens jouw oorspronkelijke vraag lijkt het er wel op. Ikzelf heb die ervaring niet altijd, maar dat kan legio oorzaken hebben. Het zou zelfs te maken kunnen hebben met of je thuis glas of kabel afneemt.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Afgelopen dagen in duitsland geprobeerd om tv te kijken met de app van delta, mooi niet dus. Werkt niet met chromecast/ iphone / ipad of windows pc
                    Krijg telkens melding dat app alleen via delta netwerk werkt.
                    Heb een abb bij NLZiet genomen dit werkt wel en ik schop delta tv eruit, ben er helemaal klaar mee.

                    Reageer


                    • #11
                      In de UK en Ierland werkt de Delta app voortreffelijk.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door mogger Bekijk bericht
                        Afgelopen dagen in duitsland geprobeerd om tv te kijken met de app van delta, mooi niet dus. Werkt niet met chromecast/ iphone / ipad of windows pc
                        Krijg telkens melding dat app alleen via delta netwerk werkt.
                        Heb een abb bij NLZiet genomen dit werkt wel en ik schop delta tv eruit, ben er helemaal klaar mee.
                        Zie voor uitzonderingen (die overigens nergens op paper staan bij Delta) :

                        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...rk-beschikbaar

                        Reageer


                        • #13
                          Zoals eerder aangegeven kijk ik al enige tijd draadloos met de chromecast hd tv.
                          Alleen bij kijken via de Delta app is het beeld nog steeds schokkerig. Wanneer wordt dit verbeterd? Over een paar weken wordt mijn glasvezel modem geinstalleerd en ik neem aan het dan geen technisch probleem meer mag zijn.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X