Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slecht beeld na 1,5uur

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slecht beeld na 1,5uur

    Waarom heb ik na ongeveer een uur sd beeld of minder als ik terug kijk. het begint goed met gewoon hd beeld maar na zeg maar een uur heb ik echt gewoon k*t beeld. Snelheid is 400 mbps down en 100 up. ik kan echt geen probleem vinden waar het zit. buitenlandse zenders via vpn is normaal gespreken goen maar ook daar gebeurt het wel eens.

    iemand sugesties ?

    ps twitch en youtube nooit geen problemen

  • #2
    Dag Roof Ik zou contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je zeker verder helpen.

    Reageer


    • #3
      Ik herken het bericht, ik ervaar het ook
      Mijn tv begint gewoon met goed beeld en gedurende wat langer kijken heb ik vaak dat het beeld blokjes gaat vertonen. Dit is niet op alle zenders ??
      Er is nog niet zo lang geleden de Glasvezel kabel aangelegd in de straat, kan het zijn dat er hiermee iets geraakt is qua kabel etc ?

      Reageer


      • #4
        Dit hoort echt niet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Dag Roof Ik zou contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen je zeker verder helpen.
          Ik zal maandag een een belletje doen, dank je wel Jeroen

          Reageer


          • #6
            Niet de tijd om te bellen, Maar ik ben zelf opzoek geweest en het blijkt aan firefox te liggen. Gisteren op chrome gekeken en daar heb ik nergens last van. Dus probleem opgelost

            Reageer


            • #7
              Misschien toch verstandig om er de volgende keer bij de zetten waarmee je kijkt/streamt.
              Ik ging er vanuit dat je via DIT aan het kijken was.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Misschien toch verstandig om er de volgende keer bij de zetten waarmee je kijkt/streamt.
                Ik ging er vanuit dat je via DIT aan het kijken was.
                Ja sorry, had ik er idd niet bij gezet, maar twitch en youtube zitten toch niet op DIT ?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Roof Bekijk bericht
                  maar twitch en youtube zitten toch niet op DIT ?
                  Neen, daar heb jij weer gelijk in. Zou overigens wel een goed idee zijn. Zitten elkaar niet in de weg en uit die telemetrie kan DFN (deltafibernederland) genoeg technische informatie halen om zo hun netwerk(aanbod) te verbeteren.
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 26 Dec 2021, 11:25.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X