Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bufferen bij casten via Chromecast

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bufferen bij casten via Chromecast

    Op onze tv op de 1e verdieping heb ik een Chromecast aangesloten. Het modem + wifirouter staat op de begane grond. Als ik vanuit de Delta app wil casten naar de tv op de 1e verdieping, is de beeldkwaliteit relatief laag én staat regelmatig te laden/bufferen. Het kan haast niet anders dan dat ligt aan de betonnenvloer in combinatie met wifi. We hebben het 400GB abo. Beneden doet het euvel van bufferen zich namelijk niet voor. Kan MESH dat euvel oplossen?

  • #2
    \heb hier een mesh systeem ,vol bereik door het gehele huis.
    bijna overal 400 gb ,draadloos, ben zeer tevreden.
    Heb van TPlink het 60x systeem.

    Reageer


    • #3
      Dus ook casten vanaf mobile device naar bijv. chromecast/apple tv? En heeft u nog kabel of al glasvezel?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door WvdW Bekijk bericht
        Kan MESH dat euvel oplossen?
        Mensen denken nog steeds dat mesh het toverwoord is dat alle problemen oplost. Maar dat is helaas niet het geval.
        Als je hybride mesh gebruikt waarschijnlijk wel. Alle andere mesh oplossingen zijn eigenlijk dure, loze beloftes zonder garantie. En dan zou ik zeker voor mesh systeem dat Wifi6 ondersteunt gaan (zie Google mbt voordelen van Wifi6).
        Dat polleke1234 zulke goede ervaringen heeft zegt helemaal niets, omdat de indeling van de omgeving alles heeft te maken met de beschikbare bandbreedte icm Wifi. Je kunt dus geluk hebben of een EUR200+ miskoop doen.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Nov 2021, 22:02.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          casten naar chromecast geen probleem bij mij.
          heb kabel 400.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X