Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv app en web tv werken niet meer na omschakelen delta fiber naar delta fiber glas

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tv app en web tv werken niet meer na omschakelen delta fiber naar delta fiber glas

    Na het omschakelen kan in niet meer inloggen op mijn delta app en webtv op de computer met mijn delta account,
    wie heeft dit ook en hoe is dit eventueel opgelost.

  • #2
    Kun je wel inloggen in Mijn Delta of ook niet ?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door kees van den berg Bekijk bericht
      wie heeft dit ook en hoe is dit eventueel opgelost.
      Heb je je modem/router al een keer opnieuw opgestart? Is meestal een andere server waar je dan verbinding mee moet maken; die instelling wordt op je modem/router meestal aangepast op het moment dat je die harware opnieuw opstart.

      De Windows hardware in je netwerk even resetten via Windows' commandovenster 'ipconfig /flushdns' (zonder ' ') en kijk of dat helpt.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 26 Jul 2021, 19:59.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Had geen resultaat, enige wat hielp was nieuw account maken alles ontkoppelen, in nieuwe account activeren.
        Na dit gedaan te hebben oude account verwijdert. en direct opnieuw aangemaakt. zodat ik dus dezelfde naam heb.
        daarna alles weer ontkoppeld in tijdelijke nieuwe account en weer gekoppeld in nieuw aangemaakt account met oude naam.
        daarne werkte het weer.. enige nadeel alles wat eerst opgenomen was kwijt, en bij het koppelen en ontkoppelen voorzichtig doen anders is de hele zooi 24 uur geblokt.
        Jammer dat delta dit niet wist te vertellen, bij klacht melding de eerste keer hopelijk nu dus wel.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door kees van den berg Bekijk bericht
          Jammer dat delta dit niet wist te vertellen, bij klacht melding de eerste keer hopelijk nu dus wel.
          Heeft waarschijnlijk te maken met een gebrek aan kennis bij de Delta klantenservice (een helpdesk zoals wij die van vroeger kennen is het niet meer). Dit had door de 2e of 3e lijns support ook voor je opgelost kunnen worden zonder dat je daarvoor je opnames kwijt moest raken.

          Goed dat je het hebt kunnen oplossen en met ons hebt gedeeld. Wat mij betreft mag Jeroen hier een sticky van maken; zeker handig voor anderen met hetzelfde probleem.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Jul 2021, 02:10.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X