Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv App gebruik in het buitenland, is dat mogelijk?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta tv App gebruik in het buitenland, is dat mogelijk?

    Beste,
    in hoe verre is de mogelijk om de Delta Tv app te gebruiken in het buitenland?, via een Tp link mobile WiFi met een 20 GB Sim kaart roamen, in dit geval vanuit Spanje.
    Gaat dit functioneren? (ben het gedoe met canal plus en een schotel een beetje beu)
    hoeveel MB verbruik zou het ongeveer zijn per uur?, is die redelijk kostbare 20GB spaanse prepaid simkaart binnen een aantal dagen op?, of kan je daar wel een paar weken mee vooruit?
    Met die verstande dat kids er ook nog op gaan facebooken ben ik bang, maar dat even terzijde....
    ik vraag me af of er mensen zijn die hier ervaring in hebben.

    mvg
    M.R.

  • #2
    Live tv in de hele EU

    Mooi weer? Dan neem je die spannende voetbalwedstrijd of cliffhanger van je favoriete serie gewoon mee naar buiten.
    Want met de DELTA TV App kun je overal in de Europese Unie tv kijken. Dus ook als je op vakantie bent.

    Ik meet ongeveer een verbruik van 35Mb per minuut.
    Laatst bewerkt door driepinter; 11 Jun 2021, 09:05.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Live tv in de hele EU

      Mooi weer? Dan neem je die spannende voetbalwedstrijd of cliffhanger van je favoriete serie gewoon mee naar buiten.
      Want met de DELTA TV App kun je overal in de Europese Unie tv kijken. Dus ook als je op vakantie bent.

      Ik meet ongeveer een verbruik van 35Mb per minuut.
      Dus als ik goed reken dan zou je een uur of 9 met een 20 GB kaart doen, dat is dus niet al te lang.

      Ik zie dat een Spanje 20 GB Prepaid Simkaart bij Bol.com €50 kost.

      Op een camping heb je toch meestal ook Wifi en dan icm Google Chromecast kun je dan toch ook kijken?

      Reageer


      • #4
        Dat klopt, ik heb dus zo'n kaartje van Bol.com, dus voor 50 euro kan je zo'n 9 uur kijken, dat zijn kostelijke uurtjes.
        de camping wifi is een lachertje, een internet pagina open duurt zo lang dat je een sangria kan drinken in de tussentijd, laat staan dat je gaat streamen.
        ik dacht met een mobile WiFi van TPlink een eigen netwerkje aan te leggen met de Bol sim kaartje van 20 GB, maar Delta tv app gaat er niet in zitten vrees ik.
        of ik had voor 150 euro een onbeperkte versie aan moeten schaffen, die zijn bovendien een jaar geldig, en volgens mij nog in heel europa ook.
        Hoe dan ook, 35 Mb per minuut is meer dan ik had verwacht

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door filemon Bekijk bericht
          Dat klopt, ik heb dus zo'n kaartje van Bol.com, dus voor 50 euro kan je zo'n 9 uur kijken, dat zijn kostelijke uurtjes.
          de camping wifi is een lachertje, een internet pagina open duurt zo lang dat je een sangria kan drinken in de tussentijd, laat staan dat je gaat streamen.
          ik dacht met een mobile WiFi van TPlink een eigen netwerkje aan te leggen met de Bol sim kaartje van 20 GB, maar Delta tv app gaat er niet in zitten vrees ik.
          of ik had voor 150 euro een onbeperkte versie aan moeten schaffen, die zijn bovendien een jaar geldig, en volgens mij nog in heel europa ook.
          Hoe dan ook, 35 Mb per minuut is meer dan ik had verwacht
          Ik ben nog nooit op een camping geweest, dus ik veronderstelde dat de Wifi daar ok zou zijn.

          Fijne vakantie in ieder geval.

          Reageer


          • #6
            Veel campings in Spanje hebben zeer goede wifi maar enkele helaas bar slecht. Heb je al gekeken wat een simkaart ter plaatse kost. Dat zal heel wat voordeliger zijn dan via BOL. Verder kun je ter plaatse kijken of je contact kunt maken met een Fon-Hotspot, die echt veel in Spanje voorkomen en dat kost je 4,95 per maand.

            Reageer


            • #7
              Nog niet gekeken wat een spaanse SIM kaart kost, en waar je deze kan halen, enkele suggesties?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door filemon Bekijk bericht
                Nog niet gekeken wat een spaanse SIM kaart kost, en waar je deze kan halen, enkele suggesties?
                https://myprivatehotspot.com/?s=spanje

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door filemon Bekijk bericht
                  Nog niet gekeken wat een spaanse SIM kaart kost, en waar je deze kan halen, enkele suggesties?
                  https://caravan-forum.nl/viewtopic.php?t=34813&start=25

                  Reageer


                  • #10
                    Bedankt 'waarheid' , met beide links kan ik wel wat mee, genoeg te lezen, heb gezien dat toch veel mensen er mee worstelen, zodra dit op een goede manier wordt opgelost is het einde voor canal plus vrees ik

                    Reageer


                    • #11
                      Als je de Delta App op de telefoon zet , kun je waar dan ook met WIFI of SIMkaart tv kijken: simpel inloggen met je Dleta inloggegevens in de app. Let op: vanuit het buitenland kun je enkel terugkijken en nooit life. Ook dat is op te lossen door een VPN server te benutten...dan bezoek je de site in Nederland zogenaamd via een Nederlands IP adres en daarmee is life kijken mogelijk geworden. Kost wel extra geld, want een VPN vanuit het buitenland gebruiken is niet gratis. Slechts in NL krijg je een gratis proefmaand veelal.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X