Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer komt er eindelijk een app voor Apple TV?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer komt er eindelijk een app voor Apple TV?

    Wanneer komt er eindelijk een app voor Apple TV? Alle providers bieden dit alleen delta mist deze service nog…..

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door briantje1991 Bekijk bericht
    Wanneer komt er eindelijk een app voor Apple TV? Alle providers bieden dit alleen delta mist deze service nog…..
    Geldt ook voor AndroidTv. Dit is een gemis. Maar dat is Dolby eb 4K ook,

    Ik verwacht dat we nog 5 jaar moeten wachten, van vooruitgang moeten we het niet hebben bin Delta en Caiway.
    Eerder achteruithollen. Dolby had ik bij Caiway via Multiscreen, ik ga over op het platform van Delta en moet het doen met DaB+ stereo 96 kb/sec kwaliteit.

    Reageer


    • #3
      Alle providers bieden dat? Ik kan online alleen Ziggo vinden, wie nog meer?

      Reageer


      • #4
        Hallo briantje1991, deze optie is er helaas niet. Wij hebben voor nu alleen de DELTA TV app en de interactieve tv ontvanger. Je kunt natuurlijk wel streamen vanaf je apparaat naar je Apple TV.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dahl1994 Bekijk bericht
          Alle providers bieden dat? Ik kan online alleen Ziggo vinden, wie nog meer?
          KPN heeft het ook inmiddels voor Android. Online/Canal Digital levert het ook en ik vergeet er mogelijk nog een aantal.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            KPN heeft het ook inmiddels voor Android. Online/Canal Digital levert het ook en ik vergeet er mogelijk nog een aantal.
            Oke, dus verre van alle providers zo te horen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Dahl1994 Bekijk bericht

              Oke, dus verre van alle providers zo te horen.
              Dat is jou conclusie

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Dat is jou conclusie
                Dat klopt ja, één provider met een Apple TV app is feitelijk verre weg van alle providers met een Apple TV app.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  KPN heeft het ook inmiddels voor Android. Online/Canal Digital levert het ook en ik vergeet er mogelijk nog een aantal.
                  Ziggo heeft ook een app op de android TV. Vele klanten van Delta zouden graag een app op de TV zien maar helaas laat Delta het afweten omdat er nog altijd mensen geld uitgeven aan het aftandse DIT-kastje.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

                    Ziggo heeft ook een app op de android TV. Vele klanten van Delta zouden graag een app op de TV zien maar helaas laat Delta het afweten omdat er nog altijd mensen geld uitgeven aan het aftandse DIT-kastje.
                    Delta heeft gewoon een hele mooie app met Chromecast dus overdrijven is ook een vak.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Dahl1994 Bekijk bericht

                      Delta heeft gewoon een hele mooie app met Chromecast dus overdrijven is ook een vak.
                      Ziggo ook. Deze zin klinkt als wij van wc eend, de toevoeging “mooie”…. Ik hoor webcare praten.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ziggo ook. Deze zin klinkt als wij van wc eend, de toevoeging “mooie”…. Ik hoor webcare praten.
                        Je vindt het zelf, terecht, niet leuk als je off-topic 'aangevallen' wordt, waarom doe je dat nu zelf dan wel bij dahl?

                        Reageer


                        • #13
                          Ik ga stoppen met posten alhier. Lang over nagedacht, maar dat lijkt me het enig juiste

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Ik ga stoppen met posten alhier. Lang over nagedacht, maar dat lijkt me het enig juiste
                            Wil je dat wel zwart op wit zetten? Gast, als je hiervoor stopt met posten, dan laat je je wel kennen hoor. Jammer! Je had punten, maar je beukte ze er gewoon veel te ruig in. Het ga je goed!

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door briantje1991 Bekijk bericht
                              Wanneer komt er eindelijk een app voor Apple TV?
                              Mee eens.
                              Aan de andere kant kun je, als je Apple TV gebruikt, je iPhone via Airplay koppelen aan je Apple TV (of rechtstreeks aan je smart TV). De app is nl wel gewoon voor de iPhone te downloaden.
                              Voor Apple TV (weet niet hoe dit nu is geregeld voor de nieuwe 4K versie) zijn de apps altijd al zeer beperkt beschikbaar...
                              Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Jun 2021, 11:15.
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X