Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Synchrone weergave macBook

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Synchrone weergave macBook

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2021-05-30 om 08.36.10.png
Bekeken: 206
Grootte: 9,2 Kb
ID: 194051

  • #2
    Zoiets mag dus blijkbaar niet (meer) zal waarschijnlijk een vorm van kopieer beveiliging zijn.

    https://twitter.com/wahytsma/status/1376237067823382528

    Reageer


    • #3
      Ja, dat zal dan wel maar het is niet echt streamen toch, het zit gewoon met een displaykabel als een monitor aangesloten.

      Reageer


      • #4
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 May 2021, 12:01.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Webkabouter Het is een wat ouder 24" Apple cinema display verbonden via een minidisplay/ DVI adapter die ik vervolgens als synchrone weergave instel.

          Reageer


          • #6
            Het werkt met de niet commerciele zenders prima via Safari en nog niet zo lang geleden met alle zenders, nu zijn er wel een paar Safari en beveiligings updates geweest voor Catalina dus misschien ligt het daar aan.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
              nu zijn er wel een paar Safari en beveiligings updates geweest voor Catalina dus misschien ligt het daar aan.
              Zou wel eens goed kunnen! Heb je andere mogelijkheden al geprobeerd, spiegelen via je TV bijvoorbeeld?

              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Ja met de TV en Airplay werkt het allemaal prima, ook vanaf de iMac of iPhone maar ik heb in mijn kamer boven deze opstelling om weleens naar de voetbal te kijken ofzo.

                Reageer


                • #9
                  Ik heb het opgelost door Edge te installeren, het lag dus aan Safari.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X