Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan niet meer inloggen op TVapp

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Kan niet meer inloggen op TVapp


  • #2
    De hele handel ligt er uit. Telefonisch niet meer bereikbaar, interactieve tv ligt er ook uit.

    Reageer


    • #3

      Reageer


      • #4
        Nou , wordt een beetje moeilijk. Ik zit op de camping en dacht tv te kijken via de app op de tablet.
        Gaat hem dus niet worden helaas

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          De hele handel ligt er uit. Telefonisch niet meer bereikbaar, interactieve tv ligt er ook uit.
          Oh vandaar. Zit op de camping , dus geen voetbal kijken helaas. Bedankt voor de info.

          Reageer


          • #6
            Geen last met internet in Zuid Beveland. Op TV/coax , PC en Laptop kan ik gewoon kijken en de app op mijn telefoon werkt ook gewoon.
            Laatst bewerkt door Kwek; 26 May 2021, 21:17.

            Reageer


            • #7
              De netwerkprovider kampte met een storing. De interactieve tv lag eruit. Volgens Delta is het probleem bij de meeste klanten opgelost.

              Reageer


              • #8
                In Tholen ook hetzelfde probleem. Kan niet meer inloggen op de delta tv app. Als je met een device al ingelogd bent en je wachtwoord is opgeslagen kun je gewoon kijken, maar opnieuw inloggen gaat niet meer. Erg lastig hoor Delta.

                Reageer


                • #9
                  Op Tholen is ook alles weer opgelost. Bedankt Delta/ZeelandNet.

                  Reageer


                  • #10
                    Hallo wij kunnen niet inloggen op de delta tv app

                    Reageer


                    • #11
                      bij ons nog niet opgelost (in buurt van Goes). we kunnen niet inloggen op tv app (en hebben geen tv-kabel oid)
                      dit is foutmelding
                      { "code": 500, "message": "LOGIN_FAILURE", "extraInfo": { "type": "ERROR_RESPONSE", "url": "https://login.delta.nl/openam/oauth2/access_token", "code": 504, "body": "" } }

                      vandaag: do 27 mei...het werkt weer!
                      Laatst bewerkt door mojovuur; 27 May 2021, 12:59.

                      Reageer


                      • #12
                        Kan niet meer inloggen op mijn delta ,tv valt uit ,inloggen geeft probleem
                        wachtwoord en gebruikerersnaam invoeren geeft problemen ,nooit eerder meeggemaakt sinds dat ik interactieve tv heb bij delta
                        hopelijk snel opgelost

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X