Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV App 2. account

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta TV App 2. account

Ik heb 2 tv-contracten bij Delta. 1 contract voor het huis dat ik zelf gebruik en 1 tweede contract voor een verhuurd appartement.
    Mijn vraag: Hoe kan ik de huurder toegang geven tot de tv-streamingdienst (voor de huurwoning waarvoor ik ook betaal) zonder dat ik ook mijn toegangsgegevens voor mijn Delta-account openbaar maak. is het mogelijk een "​​gastaccount" aan te maken?

Hartelijk dank

Dag Uwind,

Een antwoord op je vraag heb ik niet maar ik ben wel zo vrij geweest je profielnaam aan te passen.
    Je e-mailadres als profielnaam gebruiken is niet handig, want zo wordt het wel erg makkelijk om spam te krijgen.

Dit is een klant-helpt-klant forum. Voor deze specifieke vragen over onze abonnementen kun je beter contact opnemen met onze klantenservice.

Reageer

dank je - ja dat was niet goed van me ...

Reageer

Ik heb jaren geleden al gevraagd om een apart account voor DIT, omdat je met het account ook kunt inloggen op Mijn DELTA en alle instellingen kunt aanpassen.
        Dit zou moeten kunnen, want voor WifiSpots wordt ook een apart account aangemaakt.

Helaas is dat nooit gebeurd.

Als je een separate digitale ontvanger gebruikt (het ‘DIT-kastje’) kun je daarin de inloggegevens opslaan. Jouw huurder ziet wel de gebruikersnaam maar niet het wachtwoord. Ik denk dat dit een oplossing voor je kan zijn.

Het was overigens ook de bedoeling dat deze kastjes werden gekoppeld aan je abonnement. Dit kan makkelijk met het MAC-adres van het kastje. Dit is echter ook niet gebeurd waardoor je nog steeds moet inloggen.

Reageer

goedemorgen bedankt voor de informatie en de hulp

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X