Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zenderlijst WebTV blijft soms staan

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zenderlijst WebTV blijft soms staan

    Laatst bewerkt door Zuid_; 30 Apr 2021, 16:31.

  • #2
    De zenderlijst verschijnt niet uit zichzelf maar wel als je de muis aanraakt.

    Dus tijdens het tv kijken niet aanraken.

    Reageer


    • #3
      Dat snap ik. Maar dat was het probleem niet.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Zuid_ Bekijk bericht
        Dat snap ik. Maar dat was het probleem niet.
        Je bedoelt dat de zenderlijst als het ware bevriest en niet meer uit zichzelf weg gaat ?

        Nee, dat antwoord zou ik helaas niet weten.

        Je kun altijd nog de LiveChat of Whatsapp proberen voor antwoord.

        Reageer


        • #5
           

          Reageer


          • #6
            Filmpje is duidelijk.

            Nu heb je met twee schermen natuurlijk geen standaard setup voor WebTV, dus wie weet zit hier ook nog wel een stukje.

            Soms escaleren ze wel eens een storing naar "tweede lijns" technical support, maar dat kan alleen een Moderator voor je doen en doen ze zelden.
            Laatst bewerkt door driepinter; 1 May 2021, 18:47.

            Reageer


            • #7
              HI Zuid_ , ik heb hierover aanvullende informatie uitgevraagd. Zodra ik hierover meer weet houd ik je in dit topic op de hoogte!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Nu heb je met twee schermen natuurlijk geen standaard setup voor WebTV, dus wie weet zit hier ook nog wel een stukje.
                Tsja, standaard, ook niet heel ongewoon lijkt me.

                Nu heb ik ook wel wat ervaring met monkey testing dus dan vind je wel eens dingetjes.

                Reageer


                • #9
                  Hi Zuid_ , zojuist vernomen dat de situatie met de mouse-over welke je ervaart onderzocht wordt en zal worden verholpen! Situatie zoals je deze hebt ervaren lijkt zich in een dual-screen setup inderdaad in meerdere browsers voor te doen.

                  Bedankt voor de input en het maken van de melding.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                    Hi Zuid_ , zojuist vernomen dat de situatie met de mouse-over welke je ervaart onderzocht wordt en zal worden verholpen! Situatie zoals je deze hebt ervaren lijkt zich in een dual-screen setup inderdaad in meerdere browsers voor te doen.

                    Bedankt voor de input en het maken van de melding.
                    Hartstikke mooi! Jij bedankt voor de reactie!
                    Laatst bewerkt door Zuid_; 6 May 2021, 14:57.

                    Reageer


                    • #11
                      En nog iets: komt die nieuwe weergaveoptie ook nog voor WebTV (Listview/Gridview)?
                      Weet je hier ook iets van TimE ? Blijft dat een optie alleen voor TV?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Zuid_ Bekijk bericht

                        Weet je hier ook iets van TimE ? Blijft dat een optie alleen voor TV?
                        Op dit moment is nog niet bekend of, en zo ja, wanneer dit voor de webtv omgeving in gebruik genomen zal worden. Mocht ik hier meer over horen in de wandelgangen laat ik het je weten!

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X