Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV interactief

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV interactief

    Sinds de update naar Android 11 op mijn tablet Samsung S6 lite blijft de app voor Delta TV actief, is niet te sluiten, ook niet na een herstart. Maar nog hinderlijker is het feit als je wil overschakelen naar een andere zender je enkel de fout melding krijgt "er is een fout opgetreden". Een directe herstart helpt niet. Pas na uren kun je weer normaal kijken. Niet overschakelen naar andere zender want dan heb je er weer last van. Opnieuw installeren is ook niet de oplossing (3x gedaan). Wie heeft een oplossing!!

  • #2
    Hi Rob.uut.Goes , dat maakt het kijken inderdaad een flinke uitdaging, wat niet de bedoeling is. Ik heb direct voor je nagezien wat ik hiervan kon achterhalen. Er doet zich met de app inderdaad een probleem voor met het wisselen van zenders en de genoemde foutmelding. Dit probleem is momenteel in onderzoek bij de ontwikkelaar en zal zo snel mogelijk worden verholpen.

    Kun je mij aangeven of de problemen zijn ontstaan nadat je een opname hebt bekeken?

    Reageer


    • #3
      Zoals aangegeven in de melding kun je na uren (nacht) de app openen en een zender kiezen (geen probleem). Probleem doet zich daarna voor als je een andere zender wil kiezen (maakt niet uit welke). En zoals aangegeven is het bijzonder dat de app op geen enkele manier te stoppen is. Na een herstart (na 5 min echt uit) wordt de app direct gestart op de achtergrond. En als je te snel weer probeer aan te melden, is het probleem nogsteeds aanwezig.
      Groeten en suc6 met de oplossing.

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X