Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

BBC1 verdwenen uit Delta TV App en Webtv.delta.nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • BBC1 verdwenen uit Delta TV App en Webtv.delta.nl

    Omdat we niet mogen uitwaaieren bij andere topics stel ik de vraag hier nog maar eens keer apart.


    Waarom is BBC1 verdwenen uit de Delta TV App en Webtv.delta.nl ?


    Is dit soms nog een gevolg van het gehele Brexit verhaal, dat het niet meer kan en/of mag.
    Laatst bewerkt door driepinter; 17 Mar 2021, 10:01.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Omdat we niet mogen uitwaaieren bij andere topics stel ik de vraag hier nog maar eens keer apart.


    Waarom is BBC1 verdwenen uit de Delta TV App en Webtv.delta.nl ?


    Is dit soms nog een gevolg van het gehele Brexit verhaal, dat het niet meer kan en/of mag.

    Als de Europese Unie (EU) en het Verenigd Koninkrijk voor 1 januari geen overeenkomst kunnen bereiken over handelsregels dan is een no-deal Brexit een feit. Dit zorgt zeker voor enkele economische tegenslagen omdat het handelsverkeer over andere schakels gaat lopen.

    Maar het kan in 2021 ook mogelijk gevolgen hebben voor het zenderpakket bij Nederlandse distributeurs als Ziggo, KPN en T-Mobile. De Brits landelijke zenders BBC One, BBC Two en BBC Four kunnen in het minst gunstige scenario op zwart gaan.

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/gaat-...pn-en-tmobile/

    Reageer


    • #3
      Toch vind ik het erg vreemd. Zowel bij Ziggo als KPN zitten de BBC zenders gewoon nog allemaal in de app.
      De Brexit geldt toch niet alleen voor Deltafiber?
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Toch vind ik het erg vreemd. Zowel bij Ziggo als KPN zitten de BBC zenders gewoon nog allemaal in de app.
        De Brexit geldt toch niet alleen voor Deltafiber?
        Dan zal het weer wel een andere reden zijn waarom het bij Delta ineens mist.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Dan zal het weer wel een andere reden zijn waarom het bij Delta ineens mist.

          Op de coaxkabel zitten ze nog wel zie ik net BBC1 en BBC2 op respectievelijk kanaal 475 en 476 beide in HD.

          Dus dan is het zeker vreemd dat ze uit de app zijn verdwenen. Het zal dan m.i ook niets met de Brexit deal vandoen hebben.

          Reageer


          • #6
            Ik heb gewoon BBC 1 op webtv.delta.nl hoor? Kijk je niet verkeerd?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door VlissingenAanZee Bekijk bericht
              Ik heb gewoon BBC 1 op webtv.delta.nl hoor? Kijk je niet verkeerd?
              Nope ik zie BBc1 niet in de app

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door VlissingenAanZee Bekijk bericht
                Ik heb gewoon BBC 1 op webtv.delta.nl hoor? Kijk je niet verkeerd?

                Ben je niet in de war met BBC First? BBC1 en BBC2 zijn verdwenen.

                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (614).png
Bekeken: 1148
Grootte: 17,1 Kb
ID: 191659

                Reageer


                • #9
                  Hou je wel netjes je updates bij van je smartphone, Bordewolf?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


                    Ben je niet in de war met BBC First? BBC1 en BBC2 zijn verdwenen.

                    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (614).png Bekeken: 0 Grootte: 17,1 Kb ID: 191659
                    BBC First en Entertainment, Two heeft er nog nooit op gezeten volgens mij.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

                      BBC First en Entertainment, Two heeft er nog nooit op gezeten volgens mij.

                      BBC First zit er nog op, BBC1 is weg.

                      Weet niet of BBC2 er ooit op zat kan het nu niet meer checken gebruikte het nooit. Zit nog wel op de kabel.


                      Laatst bewerkt door Guest01; 17 Mar 2021, 14:35.

                      Reageer


                      • #12
                        Hopelijk komt men morgen vertellen dat het een foutje was en wordt de BBC snel weer teruggezet.
                        Anders vraag ik me wel af wat de reden is geweest om deze stilletjes te verwijderen.

                        Reageer


                        • #13
                          Goedemorgen allen! Over BBC1 in de DELTA TV app heb ik navraag gedaan. De zender is wegens Digital Rights Management (DRM) eisen verwijderd uit de DELTA TV app. Dit heeft tot gevolg dat de zender enkel nog via de interactieve ontvanger of kabelaansluiting op TV toestellen bekeken kan worden. Deze eisen gelden zowel voor BBC1 als BBC2.

                          Zenders BBC First en BBC Entertainment zijn wel te bekijken in de app.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht
                            Goedemorgen allen! Over BBC1 in de DELTA TV app heb ik navraag gedaan. De zender is wegens Digital Rights Management (DRM) eisen verwijderd uit de DELTA TV app. Dit heeft tot gevolg dat de zender enkel nog via de interactieve ontvanger of kabelaansluiting op TV toestellen bekeken kan worden. Deze eisen gelden zowel voor BBC1 als BBC2.

                            Zenders BBC First en BBC Entertainment zijn wel te bekijken in de app.
                            Nou, dat is slecht nieuws heel vrolijk brengen! Mag ik een stuk of veertig lawaai zenders inleveren in ruil voor de BBC?

                            Reageer


                            • #15
                              Ik blijf het toch een beetje raar verhaal vinden daar het bij andere providers Ziggo en KPN blijkbaar wel kan.

                              Er zal dus toch wel ergens een stukje geldelijke kwestie ook zitten.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X