Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Begin gemist in Delta TV app op iPad speelt geluid door elkaar af

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Begin gemist in Delta TV app op iPad speelt geluid door elkaar af

    Als ik in de Delta TV app op de iPad een live-uitzending open en dan terugga naar het begin van een uitzending, dan blijft het geluid van de live-uitzending doorlopen terwijl ook het geluid vanaf het begin dan te horen is (en dat hoort dan ook bij het getoonde beeld).
    Ik hoor dan dus twee audio-streams tegelijkertijd.

    Ik heb dit al een aardige tijd en vroeg me af of dit een bekend issue is? De iPad is gewoon bij de tijd (IOS 14.4).

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
    Als ik in de Delta TV app op de iPad een live-uitzending open en dan terugga naar het begin van een uitzending, dan blijft het geluid van de live-uitzending doorlopen terwijl ook het geluid vanaf het begin dan te horen is (en dat hoort dan ook bij het getoonde beeld).
    Ik hoor dan dus twee audio-streams tegelijkertijd.

    Ik heb dit al een aardige tijd en vroeg me af of dit een bekend issue is? De iPad is gewoon bij de tijd (IOS 14.4).
    Ik heb het net op mijn iPad gecheckt en zie niets vreemds. Ik heb niet die update gedaan ik heb nog steeds 13.7 ik zag dat er teveel veranderde bij de update naar 14.4.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

      Ik heb het net op mijn iPad gecheckt en zie niets vreemds. Ik heb niet die update gedaan ik heb nog steeds 13.7 ik zag dat er teveel veranderde bij de update naar 14.4.
      Het is hier echt al tijden, maar alleen als ik bij een liveprogramma terugga naar het begin als het al aan het afspelen is.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht

        Het is hier echt al tijden, maar alleen als ik bij een liveprogramma terugga naar het begin als het al aan het afspelen is.
        Misschien de app opnieuw instaleren? Ik denk maar hardop nu.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          Ik heb dit al een aardige tijd en vroeg me af of dit een bekend issue is? De iPad is gewoon bij de tijd (IOS 14.4).
          Hi GoeRoe . Zojuist heb ik van de technische afdeling van DELTA begrepen dat dit een bekend issue is. De oorzaak wordt onderzocht en verwacht wordt dat dit in de loop van februari gefixt zal worden.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Ik heb dit al een aardige tijd en vroeg me af of dit een bekend issue is? De iPad is gewoon bij de tijd (IOS 14.4).
            Hi GoeRoe , zojuist van onze technische afdeling vernomen dat er morgen een fix uitgerold wordt voor dit euvel.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X