Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta tv app crasht

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta tv app crasht

    Pas een Samsung Galaxy A51 gekocht. Ik gebruik Chromecast van de Delta tv app om de opname op tv weer te geven. Als ik de weergave wil stoppen crasht de app. App opnieuw gestart maar crasht vervolgens elke keer weer bij het bedienen van de app. Om weer een goed werkende app te krijgen verwijder ik de app uit het werkgeheugen. Het gaat goed totdat ik een volgende opname wil stoppen bij het gebruik van de streamingsfunctie.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door GdW Bekijk bericht
    Pas een Samsung Galaxy A51 gekocht. Ik gebruik Chromecast van de Delta tv app om de opname op tv weer te geven. Als ik de weergave wil stoppen crasht de app. App opnieuw gestart maar crasht vervolgens elke keer weer bij het bedienen van de app. Om weer een goed werkende app te krijgen verwijder ik de app uit het werkgeheugen. Het gaat goed totdat ik een volgende opname wil stoppen bij het gebruik van de streamingsfunctie.
    Hi GdW , vervelend dat de app niet lekker werkt op het mobiele toestel. Ervaar je deze problemen ook wanneer je de opnames terugkijkt via WebTV? Mogelijk helpt het om de app eens volledig te verwijderen en opnieuw te installeren.

    Reageer


    • #3
      Beset GdW, soms kan het helpen om het internetgeheugen van de TV en je mobiel te wissen.

      Reageer


      • #4
        Het verwijderen en opnieuw installeren van de app heb ik al een keer gedaan. Dit had geen effect.
        Ik gebruik de app ook op een iPhone en dan werkt alles prima. Volgens mij is het dan geen probleem van de tv.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X