Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer delta app op Apple TV zoals alle andere providers

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Volgens mij is eerst de decodersoftware aan de beurt. Eerst alle problemen daar oplossen.
    Ik heb hier gevraagd om een update van hoe ver men daar mee is en wat er wordt opgelost. Hopelijk gaan ze ons van informatie voorzien. Bedenk dat men hier sterk afhankelijk is van Stoneroos.
    Dat jij niet bij Delta gaat werken

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Volgens mij is eerst de decodersoftware aan de beurt. Eerst alle problemen daar oplossen.
      Ik heb hier gevraagd om een update van hoe ver men daar mee is en wat er wordt opgelost. Hopelijk gaan ze ons van informatie voorzien. Bedenk dat men hier sterk afhankelijk is van Stoneroos.
      Wel even onderscheid maken: Stoneroos maakt alleen de UI. Amino levert het onderliggende platform. https://www.amino.tv/delta/

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

        Wel even onderscheid maken: Stoneroos maakt alleen de UI. Amino levert het onderliggende platform. https://www.amino.tv/delta/
        Klopt, maar het is toch echt de software waar het nu aan schort. Het platform zelf zal echt wel tv-kanalen hebben met teletekst en ondertitelingssignalen en Dolby etc etc.

        Het direct terug kunnen kijken is mogelijk wel een platform/cloud-verhaal. Al met al is er veel niet goed op dit moment, zo ik lees al sinds 2018...
        We wachten de reactie van Delta af wat er in de pen zit om te updaten.

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Bedenk dat men hier sterk afhankelijk is van Stoneroos.
          Vergeet je nu niet dat EQT/ Delta de opdrachtgever (klant) is en Stoneroos alleen maar doet wat de opdrachtgever hen vertelt te doen?

          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #50
            Precies, je zult eens zien hoe snel er ondertiteling, Dolby, etc is als Delta opdracht verstrekt aan Stoneroos,
            maak dat eens voor ons.

            Ik geloof niet zo in al die technische tekortkomingen van het (Amino) platform.

            Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van geld.
            Laatst bewerkt door driepinter; 4 Aug 2020, 17:29.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Precies, je zult eens zien hoe snel er ondertiteling, Dolby, etc is als Delta opdracht verstrekt aan Stoneroos,
              maak dat eens voor ons.

              Ik geloof niet zo in al die technische tekortkomingen van het (Amino) platform.

              Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van geld.
              Je mag best stellen dat Stoneroos niet levert? Ik kan me niet voorstellen dat men vertrokken is zonder ondertiteling en Dolby.
              Ik neem aan dat dit als basisvereiste staat beschreven.

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Je mag best stellen dat Stoneroos niet levert? Ik kan me niet voorstellen dat men vertrokken is zonder ondertiteling en Dolby.
                Ik neem aan dat dit als basisvereiste staat beschreven.
                Assumption is the mother of all fuck-ups.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Precies, je zult eens zien hoe snel er ondertiteling, Dolby, etc is als Delta opdracht verstrekt aan Stoneroos,
                  maak dat eens voor ons.

                  Ik geloof niet zo in al die technische tekortkomingen van het (Amino) platform.

                  Uiteindelijk is het allemaal een kwestie van geld.
                  Klopt en het missen van de wil van Delta. OTT NOW! Heeft overigens ook gewoon Apple TV apps (https://www.stoneroos.nl/ott-now/), dus waarom Delta deze niet uitgeeft is mij een raadsel. Althans, een STB levert 5 euro per maand per device extra op en een AppleTV app niets...

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht

                    Klopt en het missen van de wil van Delta. OTT NOW! Heeft overigens ook gewoon Apple TV apps (https://www.stoneroos.nl/ott-now/), dus waarom Delta deze niet uitgeeft is mij een raadsel. Althans, een STB levert 5 euro per maand per device extra op en een AppleTV app niets...
                    In de decoders moet ook worden geinvesteerd, kost ook geld, administratie e.d.

                    Lancering van een app is eenmalig investeren maar moet ook terug worden verdient.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      In de decoders moet ook worden geinvesteerd, kost ook geld, administratie e.d.

                      Lancering van een app is eenmalig investeren maar moet ook terug worden verdient.
                      Eens, echter zijn sommige investeringen nodig zonder dat men deze snel terugverdient of op een andere manier.
                      Voorbeeldje, AppleTV-/AndroidTV stick-app (gratis of eenmalige aankoop) is per maand goedkoper dan (in een normaal huishouden) 2 of meerdere decoders. Die 10/15 euro die bespaard wordt kan net zo goed in een extra zenderpakket gestoken worden.

                      Goed, we kunnen blijven hopen toch? Delta is aan het groeien dus hopelijk nemen ze meer features over van de concurrenten (zoals bv Ziggo Go-AppleTV app).

                      Reageer


                      • #56
                        Hebben jullie ook momenteel problemen met inloggen op de delta tv app? Krijg onderin de melding er is iets fout gegaan, opnieuw. Wifi verbinding is goed.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door patruud1 Bekijk bericht
                          Hebben jullie ook momenteel problemen met inloggen op de delta tv app? Krijg onderin de melding er is iets fout gegaan, opnieuw. Wifi verbinding is goed.
                          nee, gaat goed, zowel op de iPhone app, als op Safari

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                            volgens jou kennelijk wel, maar "wij" denken daar anders over.
                            Je kunt niet voor 'wij' spreken, alleen voor jezelf. Dat zich daar mensen bij aansluiten spreekt voor zich.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 5 Sep 2020, 23:37.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X