Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer delta app op Apple TV zoals alle andere providers

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Wacht ook op een App voor Android TV, dat casten werkt wel zonder problemen maar heb liever de app.

    Gaat om een Xiaomi Android TV apparaat.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

      Edwinb

      Kunnen jullie dan eens een update geven over wat er binnenkort wel gaat werken m.b.t.:
      * Dolby
      * Ondertitleing
      * Pauzeren en elders terugkijken
      * Verbeterde tv-gids (onder elkaar ipv naast elkaar)
      * Zelf indelen van kanalen
      * Direct terugkijken van een programma dat zojuist is afgelopen (bij iedere andere provider gewoon mogelijk)

      We horen graag.
      Ik ga dit voor je navragen en kom hier zo snel mogelijk op terug

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Volgens mij heeft ook die wij-groep belang bij een update, dan zijn ze van het "geklaag" en "gevraag" af.
        Overigens de groep geen problemen heeft met DIT/Interactief werkt er ook niet mee, dus ja...
        Beetje makkelijk omdraaien: Antwoorden af proberen te dwingen omdat we dan van je af zouden zijn. Ik had je hoger zitten...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Beetje makkelijk omdraaien: Antwoorden af proberen te dwingen omdat we dan van je af zouden zijn. Ik had je hoger zitten...
          Nee, ik zeg alleen dat het een hoop gezanik en gezeur en geklaag op dit forum zou schelen. Ik bedoel ook de over en weer discussies.
          Abonnees komen toch steeds terug met dezelfde grieven, zeker wanneer er geen perspectief wordt geboden.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Abonnees komen toch steeds terug met dezelfde grieven
            de mensen die hier steeds maar weer met dezelfde grieven plaatsen, hebben doorgeen abonnement (meer) bij Delta.
            en dan denk ik: hou d'r nou es mee op en wacht gewoon af.
            maar nee, het houdt niet op.
            Laatst bewerkt door fred44nl; 31 Jul 2020, 11:05.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              de mensen die hier steeds maar weer met dezelfde grieven plaatsen, hebben doorgeen abonnement (meer) bij Delta.
              en dan denk ik: hou d'r nou es mee op en wacht gewoon af.
              maar nee, het houdt niet op.
              Helemaal mee eens!

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
                de mensen die hier steeds maar weer met dezelfde grieven plaatsen, hebben doorgeen abonnement (meer) bij Delta.
                en dan denk ik: hou d'r nou es mee op en wacht gewoon af.
                maar nee, het houdt niet op.
                Dat is niet juist. We vallen allemaal onder Delta Fiber, met hetzelfde TV-platform waarvan Delta het onderhoud, de ontwikkeling en het beheer doet.
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 31 Jul 2020, 13:04.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Dat is niet juist. We vallen allemaal onder Delta Fiber, met hetzelfde TV-platform waarvan Delta het onderhoud, de ontwikkeling en het beheer doet.
                  de moderatoren op dit forum geven aan dat Delta en Caiway vooralsnog 2 verschillende bedrijven zijn.
                  wie ben jij dan om iets anders te beweren ??

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                    de moderatoren op dit forum geven aan dat Delta en Caiway vooralsnog 2 verschillende bedrijven zijn.
                    wie ben jij dan om iets anders te beweren ??
                    Ik beweer niets anders. Caiway valt ook onder Delta Fiber. Zelfde platform tov Delta, Delta onderhoudt dit platform en beheert.

                    Reageer


                    • #25
                      Op het briefpapier van Caiway staat zelf dat de naam Caiway is veranderd in Delta Fiber bv.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik beweer niets anders. Caiway valt ook onder Delta Fiber. Zelfde platform tov Delta, Delta onderhoudt dit platform en beheert.
                        Je gokt. Maar heel vaak iets zeggen, maakt het niet waar. Intussen hebben ze bij EQT de grootste lol om gekrabbel op kleuterforums die niets betekenen.
                        Laatst bewerkt door Koeba; 1 Aug 2020, 09:58.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                          Op het briefpapier van Caiway staat zelf dat de naam Caiway is veranderd in Delta Fiber bv.
                          Oh man, die klucht wordt steeds beter.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                            Oh man, die klucht wordt steeds beter.
                            Tsja. Bedrijfsvoering of klucht. Ik zie niet helemaal waarom dit nu weer zo anders is dan bij andere overnames etc.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                              Je gokt. Maar heel vaak iets zeggen, maakt het niet waar. Intussen hebben ze bij EQT de grootste lol om gekrabbel op kleuterforums die niets betekenen.
                              ik gok helemaal niets. Het TV=plaform (het nieuwe platform) wordt beheert door Delta en niet door Caiway-mensen.
                              Je kan het ook zo zien de techneuten werken voor beide BV's, maar alles draait op 1 centraal platform.
                              Dat is geen gis of gokwerk, dat is de waarheid. Als ik gok of aannames doe dan zet ik het er wel bij.
                              Maar ik ben tegenwoordig iets voorzichtiger met voorspellingen en aannames.

                              Delta Fiber Nederland is de overkoepelende BV waar onder vallen:
                              Delta
                              Caiway
                              Zeelandnet
                              Delta Fiber Netwerk (aanleg glasvezel)

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                                Delta Fiber Nederland is de overkoepelende BV waar onder vallen:
                                Delta
                                Caiway
                                Zeelandnet
                                Delta Fiber Netwerk (aanleg glasvezel)
                                beter dan dit kun je het niet zeggen.
                                m.a.w. Delta, Caiway, etc.etc. zijn aparte bedrijven die onder een overkoepelende BV vallen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X