Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe maak ik gebruik van de GO-apps?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

Goedemiddag Jarown , eerder deze week heeft er zich een probleem voorgedaan met het inloggen op de GO App / website van Ziggo met de koppelcodes van DELTA. Deze verstoring is op 9 maart opgelost en zou zich niet meer voor moeten doen.

De koppelcode kan inderdaad bestaan uit 2 mogelijke samenstellingen:

smartcardnummer_postcode (kaartnummer zónder R en postcode zonder huisnummer)
    MijnDELTAaccount_postcode (postcode zónder huisnummer)

Indien er in jouw contract meerdere smartcards zijn geregistreerd kunnen alle geregistreerde kaarten de juiste combinatie opleveren. Mochten alle combinaties echter niet werken wil ik je verzoeken om hierover contact op te nemen met de klantenservice van DELTA via LiveChat of Whatsapp. Er kan dan verder worden nagezien wat er mis gaat.
    Ik heb hetzelfde probleem, in de mail die ik heb gehad staat het volgende:
    Bij uw abonnement heeft u gekozen voor een zenderpakket waarmee u ook online tv kunt kijken. Dit kan gemakkelijk met de GO-app. Om de app te activeren volgt u de volgende stappen:
     • Ga naar de website van de GO-app
     • Klik rechtsboven op ‘Log in’
     • Klik aan de rechterkant op ‘activeren’ en selecteer DELTA als leverancier
     • Klik op ‘verder’ en voer uw persoonlijke koppelcode in
     • Uw koppelcode is xxxxxxxxxxxxxxxx

Als ik naar de website van Ziggo Sport ga kan ik nergens voor activeren kiezen. Wanneer ik bij 'Log in' voor Delta kies moet ik direct inloggen met mijn postcode en smartcardnummer/gebruikersnaam. Hoe kan ik activeren?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wilco Bekijk bericht

Ik heb hetzelfde probleem, in de mail die ik heb gehad staat het volgende:
      Bij uw abonnement heeft u gekozen voor een zenderpakket waarmee u ook online tv kunt kijken. Dit kan gemakkelijk met de GO-app. Om de app te activeren volgt u de volgende stappen:
       • Ga naar de website van de GO-app
       • Klik rechtsboven op ‘Log in’
       • Klik aan de rechterkant op ‘activeren’ en selecteer DELTA als leverancier
       • Klik op ‘verder’ en voer uw persoonlijke koppelcode in
       • Uw koppelcode is xxxxxxxxxxxxxxxx

Als ik naar de website van Ziggo Sport ga kan ik nergens voor activeren kiezen. Wanneer ik bij 'Log in' voor Delta kies moet ik direct inloggen met mijn postcode en smartcardnummer/gebruikersnaam. Hoe kan ik activeren?
      Heb je hier iets aan?

https://www.ziggo.nl/televisie/ziggo...navigatietekst

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermopname (654).png
Bekeken: 26
Grootte: 981,3 Kb
ID: 191950

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X