Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuwe delta app is een aanfluiting

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuwe delta app is een aanfluiting

    beste delta!

    Kan er eens iemand de vernieuwde app eens onder handen laten nemen door iemand die weet waar hij het over heeft!
    Wat ongelooflijk slecht is deze geworden na de update!!
    Gebruik deze al een tijdje maar deze is erg onoverzichtelijk en vaak werkt hij niet als ik een progamma terug wil kijken(zandloper blijft maar draaien)
    Moet toch echt wel iemand zijn bij Delta die deze app gebruikt en ook wel inziet dat dit een grote mislukking is geworden???
    De oude was 1000 keer beter!

    Doe hier a.u.b iets aan!

  • #2
    Is je WIFI wel goed?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      Is je WIFI wel goed?
      wifi is prima!Gaat om opnames die ik opgenomen heb..als ik live kijk werkt het wel

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door walhoute Bekijk bericht
        Kan er eens iemand de vernieuwde app eens onder handen laten nemen door iemand die weet waar hij het over heeft!
        Als het alleen de opnames betreft valt het dus wel mee met de functionaliteit van deze app. Ik snap je frustratie, maar mbt de inhoud van je eerste bericht loont het altijd de moeite om aan te geven wat er niet werkt. Wellicht dat er met de streaming/download van de opnames iets voudt gaat?

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door walhoute Bekijk bericht
          beste delta!

          Kan er eens iemand de vernieuwde app eens onder handen laten nemen door iemand die weet waar hij het over heeft!
          Wat ongelooflijk slecht is deze geworden na de update!!
          Gebruik deze al een tijdje maar deze is erg onoverzichtelijk en vaak werkt hij niet als ik een progamma terug wil kijken(zandloper blijft maar draaien)
          Moet toch echt wel iemand zijn bij Delta die deze app gebruikt en ook wel inziet dat dit een grote mislukking is geworden???
          De oude was 1000 keer beter!

          Doe hier a.u.b iets aan!
          Dus als het bij jou niet goed werkt, is het rotzooi? Als het echt zo'n ramp was, zouden er dan niet 500 meldingen over zijn?

          Reageer


          • #6
            De app is ontwikkeld door iemand die denkt dat hij weet wat handig is.
            Maar helaas, de zenders aangeven aan de zijkant is een grote ergernis. En kom je aan de muis, oeps daar staat dat zootje weer aan de zijkant. Ziet erwel l leuk uit maar is weinig funtioneel. En om de functionaliteit gaat het tenslotte.
            In mijn ogen dus broddelwerk!!!
            Zo zijn er wel meer irritaties van mijn kant.
            Je ziet maar, " Elke verandering is nog geen verbetering
            Dus eigenlijk zet de OUDE APP maar gewoon weer terug.

            Reageer


            • #7
              Er is nu toch een favorietenlijst, heb ik me laten vertellen? ( Heb zelf geen televisie meer van Delta, dus kan het niet meer zien)
              Werkt dat niet fijn?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                Er is nu toch een favorietenlijst, heb ik me laten vertellen? ( Heb zelf geen televisie meer van Delta, dus kan het niet meer zien)
                Werkt dat niet fijn?
                Het gaat niet om de favorietenlijst.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Als het alleen de opnames betreft valt het dus wel mee met de functionaliteit van deze app. Ik snap je frustratie, maar mbt de inhoud van je eerste bericht loont het altijd de moeite om aan te geven wat er niet werkt. Wellicht dat er met de streaming/download van de opnames iets voudt gaat?
                  misschien moet je eerst mijn bericht eens goed lezen!Gaat om de functionaliteit van de app.
                  Heb nergens geschreven dat er iets niet werkt..op een ergenis na(de zandloper)

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Tentk Bekijk bericht
                    De app is ontwikkeld door iemand die denkt dat hij weet wat handig is.
                    Maar helaas, de zenders aangeven aan de zijkant is een grote ergernis. En kom je aan de muis, oeps daar staat dat zootje weer aan de zijkant. Ziet erwel l leuk uit maar is weinig funtioneel. En om de functionaliteit gaat het tenslotte.
                    In mijn ogen dus broddelwerk!!!
                    Zo zijn er wel meer irritaties van mijn kant.
                    Je ziet maar, " Elke verandering is nog geen verbetering
                    Dus eigenlijk zet de OUDE APP maar gewoon weer terug.
                    klopt!Veels te veel optie,s die je nooit gebruikt daardoor niet gebruiksvriendelijk!Rommelig

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                      Dus als het bij jou niet goed werkt, is het rotzooi? Als het echt zo'n ramp was, zouden er dan niet 500 meldingen over zijn?
                      de review voor deze app is anders niet zo geweldig!Ben niet de enigste die het geen verbetering vind....

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door walhoute Bekijk bericht
                        misschien moet je eerst mijn bericht eens goed lezen!
                        ??
                        Je schreef in je tweede reactie
                        wifi is prima!Gaat om opnames die ik opgenomen heb..als ik live kijk werkt het wel
                        Ik ga er dan van uit dat het de opnames zijn die problemen geven.

                        Sterkte verder.
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 Apr 2020, 00:39.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Heel dat tv gebeuren bij Delta Dwingt is een aanfluiting..
                          Zeker dat D.I.T gebeuren.
                          Ben blij dat ik deze club optijd heeft verlaten
                          Met minder snelheid en zeer stabiel infernet ben ik nu
                          zeer tevreden bij de beste provider van Nederland

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
                            Heel dat tv gebeuren bij Delta Dwingt is een aanfluiting..
                            Zeker dat D.I.T gebeuren.
                            Ben blij dat ik deze club optijd heeft verlaten
                            Met minder snelheid en zeer stabiel infernet ben ik nu
                            zeer tevreden bij de beste provider van Nederland
                            Waarom komen mensen die hebben opgezegd toch weer steeds terug op dit forum?

                            Reageer


                            • #15
                              Je kan altijd om je heen kijken toch?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X