Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Opnames + Geplande opnames blijven terug komen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Opnames + Geplande opnames blijven terug komen

    Ik heb het forum afgezocht maar krijg niet de oplossing die ik graag zou willen.
    Ooit in het verleden heb ik eens een opname gemarkeerd om op te nemen en dat werd gedaan dus daarover geen klachten, maar nu wil ik die geplande opname verwijderen maar deze blijft terug komen, hoe krijg ik het voor elkaar om dit echt te verwijderen ?
    Ik heb op de ipad de app verwijderd en weer geinstaleerd op mijn telefoon staat de app niet, verder kijk ik wel eens via de link op de computer, en daar heb ik op uitgelogd en ingelogd maar helaas het blijft terug komen. Is het verstandig om een mail te sturen naar het over bekende mail adres ?

    Ik hoor het wel. bvd voor de reacties

  • #2
    Het is een bekend probleem waarvoor blijkbaar nog geen oplossing is die werkt.

    https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...416#post182416

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Het is een bekend probleem waarvoor blijkbaar nog geen oplossing is die werkt.
      Dan wacht ik rustig af, Dank je driepinter



      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Het is een bekend probleem waarvoor blijkbaar nog geen oplossing is die werkt.

        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...416#post182416
        Sorry, ik zie dit onderwerp nu pas. Past beter bij het probleem wat ik aankaartte. Bedankt voor de link. Dus het ligt niet alleen aan mijn digibete gebrek aan Zeelandnet kennis

        Reageer


        • #5
          Dit probleem speelt bij Caiway interactief ook. Je komt niet meer van een serie. Hij blijft opnemen...

          Reageer


          • #6
            In Sas van Gent al sinds gisterenavond geen tv internet en telefoon meer

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X