Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV app is erg onduidelijk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    In de tv app kan je dit doen door bij opnames te kiezen voor 'gepland' en op het betreffende programma te klikken.
    Kies nu voor de opname button.

    Je krijgt nu de keuze:

    Verwijder alleen deze aflevering
    Verwijder alle afleveringen.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
      In de tv app kan je dit doen door bij opnames te kiezen voor 'gepland' en op het betreffende programma te klikken.
      Kies nu voor de opname button.

      Je krijgt nu de keuze:

      Verwijder alleen deze aflevering
      Verwijder alle afleveringen.
      Hoi Edwin B bedankt voor het meedenken. Dat klopt idd, dan kan je alle afleveringen verwijderen.
      Maar dan staan ze er even later weer in. Je kan nl niet de geplande opname eruit halen, wel de losse afleveringen.
      Tenminste ik kan niet vinden hoe je de geplande serie-opname stopt......

      Reageer


      • #18
        Bovendien krijg je 2 willekeurige boodschappen als je bij geplande aflevering op de opname-button klikt.
        Ik snap er echt niets van...maar de lading afleveringen blijft
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #19
          @mojovuur Je hebt gelijk, in de vorige app werkte dit goed maar nu niet meer

          Reageer


          • #20
            Heb dit ook al eerder aangekaart zie https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...rzicht-kanalen

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door mojovuur Bekijk bericht
              Bovendien krijg je 2 willekeurige boodschappen als je bij geplande aflevering op de opname-button klikt.
              Ik snap er echt niets van...maar de lading afleveringen blijft
              Als je in de app naar de opnames gaat en kiest voor gepland. dan kan je de betreffende opname(serie) selecteren door deze enkele seconde ingedrukt te houden. HIerop kan je kiezen voor selectie verwijderen. Zou je dit eens kunnen testen?

              Reageer


              • #22
                Als je in de app naar de opnames gaat en kiest voor gepland. dan kan je de betreffende opname(serie) selecteren door deze enkele seconde ingedrukt te houden. HIerop kan je kiezen voor selectie verwijderen. Zou je dit eens kunnen testen?

                Hallo Edwin
                ik kan 'de selectie' niet verwijderen, wel die specifieke opname.
                Bijgevoegde bestanden

                Reageer


                • #23
                  Ah, je hebt zeker een iPhone want op Android zie ik dit niet.

                  Overigens kun je ze net zo gemakkelijk verwijderen via https://webtv.delta.nl

                  opnames > gepland > opnames beheren of opnames > opgenomen > opnames beheren.

                  Reageer


                  • #24
                    Intussen is de app aangepast en kan je nu makkelijk opnames echt verwijderen als je dat wilt.
                    Wat een opluchting! Bedankt

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X