Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

TV app is erg onduidelijk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • TV app is erg onduidelijk

    de nieuwe TV app is misschien grafisch mooier nu maar het overzicht is er niet meer.

    ik zie nog maar 4 programma's per pagina , het scrollen gaat zeer nerveus veels te snel.

    wanneer ik het programma aanklik komt de recensie alleen maar in beeld wanneer dit het onderste programma op de pagina betreft.
    dus eerst weer 1tje naar beneden dan klik aan en ja hoor ik kan de volgende recensie lezen.

    1 ding is zeker de vorige app was veel duidelijker en overzichtelijker dan deze. op de telefoon hoef ik het niet te proberen het is niet meer te doen met deze app.
    Zet die oude app maar weer terug ik heb er niet om gevraagd.

    Wie wel eigenlijk??


  • #2
    Ik ben het roerend met u eens
    De vorige was veel overzichtelijk
    In mijn ogen geen verbetering
    Maar dat kan ook aan mij liggen
















    Laatst bewerkt door koekeroe; 23 Mar 2020, 10:52.

    Reageer


    • #3
      niet alleen de app, maar ook de webtv.delta.nl is echt onhandig.
      er zijn zo hier en daar wel veranderingen, maar om dat nou verbeteringen te noemen

      Reageer


      • #4
        Ben het er roerend mee eens, mag van mij onmiddelijk weer terug naar de vorige app. Vreselijk onhandig en onoverzichtelijk.
        Verandering betekent niet automatisch verbetering.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
          niet alleen de app, maar ook de webtv.delta.nl is echt onhandig.
          er zijn zo hier en daar wel veranderingen, maar om dat nou verbeteringen te noemen
          Ik vraag me toch af ?welke artiest heeft dit verzonnen? Zoiets is toch bedoeld om het eenvoudig te lezen en begrijpen
          Alles onder elkaar was toch niet verkeerd?
          of gaan ze er van uit,dat iedereen internet expert is

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
            of gaan ze er van uit,dat iedereen internet expert is


            expert of niet, maar een tv-gids behoort overzichtelijk te zijn en dat is het nu niet.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              [/SIZE]

              expert of niet, maar een tv-gids behoort overzichtelijk te zijn en dat is het nu niet.
              Ik vind het toch aan de ene kant heel knap en aan de andere kant verbijsterend hoe ze keer op keer de boel nog slechter weten te maken.

              Reageer


              • #8
                Helemaal eens, overzichtelijk maken !!

                Reageer


                • #9
                  We kunnen hier klagen maar helpt het? Ik ben aan het overwegen om naar kpn over te stappen want het wordt alleen maar slechter bij delta.

                  Reageer


                  • #10
                    Ik ben nog maar een maand klant bij Delta maar heb het gevoel dat Delta met veel dingen maar wat aan rommelt. Afgezien van het feit dat ik nu al vier weken niet de zenders kan zien waar ik recht op heb, is het toch wel raar dat er slechts stereo geluid uit de interactieve ontvanger komt, terwijl als je naar coaxkabel schakelt je Dolby Digital hebt.
                    Ook een favorietenlijst maken of zenders in eigen volgorde kan al tien jaar op een Humax kabel ontvanger.

                    Het interactieve televisie gebeuren vind ik van Delta nog verre van volwassen en beslist geen reclame voor het bedrijf.
                    Nu lees ik dat Delta al drie jaar aan het sleutelen is en nog steeds slechts in deze staat.
                    Een bedroevend vooruitzicht.

                    Reageer


                    • #11
                      Delta t.v. op de desktoppc kan niet worden geopend en op smartphone wel. Grote vraagteken is dit, waarom kan dat niet meer en het maakt niet uit of het op Edge of Chrome site is. Het kan gewoon niet meer. Graag opheldering.

                      Reageer


                      • #12
                        Welke melding krijg je als je deze link probeert te openen. En welke browser gebruik je op dat moment?

                        Reageer


                        • #13
                          Kan iemand van Zeelandnet mij aub zsm uitleggen hoe je in de tv-app eerdere series die we opnamen kunnen stoppen?

                          Dit is heel omslachtig: de series blijven opgenomen worden (met soms 20 afleveringen in 'gepland') terwijl we de serie al hebben bekeken.
                          En dan moet je ze dagelijks verwijderen omdat anders je 200 uur tegoed verloren gaat.

                          Bij de vorige app was er een knop 'stop serie opnemen'....

                          bedankt voor uw reactie!

                          Reageer


                          • #14
                            mojovuur Ik doe dat door in de tv-gids naar de eerstvolgende aflevering te gaan en daar het opnemen te stoppen.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht
                              mojovuur Ik doe dat door in de tv-gids naar de eerstvolgende aflevering te gaan en daar het opnemen te stoppen.
                              @JanPietJoris....bedankt voor de tip. Ga ik uitproberen.

                              Net getest...helaas, alleen voor die ene dag stopt de opname maar de andere dagen worden wel opgenomen.
                              Laatst bewerkt door mojovuur; 5 Apr 2020, 19:20. Reden: Mijn originele vraag blijft: Kan iemand (van Zeelandnet) mij aub zsm uitleggen hoe je in de tv-app eerdere series die we opnamen kunnen stoppen?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X