Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe TV app op de PC

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    allebei de apps op de pc waardeloos kijken alleen maar happeren en vast lopen moet delta iets aan gaan doen anders word het tijd voor nieuwe provider ben hier echt klaar mee

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door brooze Bekijk bericht
      allebei de apps op de pc waardeloos kijken alleen maar happeren en vast lopen moet delta iets aan gaan doen anders word het tijd voor nieuwe provider ben hier echt klaar mee
      Men reageert er niet eens op.
      En voor problemen verwijzen ze naar het forum.....

      Reageer


      • #18
        Het valt mij op dat op bepaalde dingen hier snel gereageerd wordt door Delta en diverse andere dingen worden doodgezwegen.
        Zo kweek je geen vertrouwen bij de klant.

        Reageer


        • #19
          Dat jullie er niet over vallen dat bijvoorbeeld ARD en ZDF niet te zien zijn.

          Die hadden we bij Caiway bijvoorbeeld in de oude app wel. Kortom die app toont gewoon niet je gehele abonnement, terwijl dat bij Caiway al lang het geval was.

          De streamingproblemen daar heeft men nu een bedrijf voor in de arm genomen. Dat NPO3 niet werkt bij mij onder Edge en op de Caiwaysite https://webtv.caiway.nl/#/live/tv wel.

          Kortom het zou bij jullie ook gewoon moeten werken. De sites en streams zijn technisch aan elkaar gelijk.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            ...Die hadden we bij Caiway bijvoorbeeld in de oude app wel. ..

            Caiway en DELTA Fiber zijn niet dezelfde bedrijven. Het aanbod hoeft dus niet hetzelfde te zijn.

            Zojuist NPO 3 getest op Edge, Chrome en Firefox. Daarbij geen problemen ondervonden.
            A prudent question is one-half of wisdom

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

              Zojuist NPO 3 getest op Edge, Chrome en Firefox. Daarbij geen problemen ondervonden.
              Heel fijn voor u, met Safari is het nog steeds naadje en van de week met het voetbal en VI ook waardeloos op de door u genoemde browsers.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht

                Zojuist NPO 3 getest op Edge, Chrome en Firefox. Daarbij geen problemen ondervonden.
                Als ik een snel rondje doe lijkt het ook of er geen problemen zijn maar ga maar gewoon eens een heel programma kijken.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL Bekijk bericht


                  Caiway en DELTA Fiber zijn niet dezelfde bedrijven. Het aanbod hoeft dus niet hetzelfde te zijn.

                  Zojuist NPO 3 getest op Edge, Chrome en Firefox. Daarbij geen problemen ondervonden.
                  Dat klopt wel, maar dat verklaart niet waarom de Caiway-abonnees ARD en ZDF niet in de nieuwe interactieve app zien, terwijl dit op het oude platform (Multiscreen) van Caiway wel het geval was. Op Multiscreen hadden we het volledige abonnement.
                  De nieuwe interactieve app is dan wel weer gelijk aan Delta (niet qua inhoud, maar de app is exact gelijk) en voor zover ik weet zien de Delta klanten ARD en ZDF ook niet.
                  Dat het twee verschillende bedrijven zijn ben ik het mee eens, maar dat laat dan onverlet dat de zaken die bij Caiway nu niet in orde zijn toevallig of niet toevallig bij Delta ook ontbreken.

                  Reageer


                  • #24
                    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: IMG_1710.jpeg Bekeken: 0 Grootte: 92,4 Kb ID: 181206
                    Bijgevoegde bestanden
                    Laatst bewerkt door Kennie-L; 4 Mar 2020, 08:14.

                    Reageer


                    • #25
                      Nee dat is duidelijk superslecht, er bestaat nog een kleine kans dat het locatie gebonden is,maar daar verander je dan ook helemaal niets aan dus dat schiet niet op.

                      Ik zit bijvoorbeeld vast aan : gs-org06.tv.delta.nl (goes) dat kan bij jou in Zeeuws-Vlaanderen best anders zijn.

                      Nogmaals dit is slechts een gok maar goed dat je laat zien hoe slecht het beeld nu is !
                      Laatst bewerkt door driepinter; 5 Mar 2020, 11:02.

                      Reageer


                      • #26
                        Op de iphone precies hetzelfde, ios 13.3 alleen npo en de regionalen.

                        Reageer


                        • #27
                          Ik heb wel beeld op NPO 3 maar krijg de kanalenzoeker permanent in beeld. Hoe krijg ik deze weg?

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Frieterie Bekijk bericht
                            Ik heb wel beeld op NPO 3 maar krijg de kanalenzoeker permanent in beeld. Hoe krijg ik deze weg?
                            Die gaat bij mij vanzelf weg binnen 5 seconden.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht
                              Op de iphone precies hetzelfde, ios 13.3 alleen npo en de regionalen.
                              Er is vannacht weer wel (ook) een nieuwe iOS app uitgekomen.

                              https://apps.apple.com/nl/app/delta-...v/id1456828131

                              Versiegeschiedenis
                              1.2.2
                              3 mrt. 2020
                              iOS ondersteuning aangepast naar iOS 11 en hoger.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                                Er is vannacht weer wel (ook) een nieuwe iOS app uitgekomen.

                                https://apps.apple.com/nl/app/delta-...v/id1456828131

                                Versiegeschiedenis
                                1.2.2
                                3 mrt. 2020
                                iOS ondersteuning aangepast naar iOS 11 en hoger.
                                Ja, daar gaat het dus over, die doet het niet.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X