Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Casten sinds kort niet meer stil te zetten tijdens het afspelen van een opname.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Op dit moment is dit nog in onderzoek. Ik verwacht hierover volgende week meer duidelijkheid te kunnen geven.

    Reageer


    • #17
      Edwinb

      Reageer


      • #18
        Ik heb op dit moment nog geen update ontvangen en ga dit voor je navragen.

        Reageer


        • #19
          Over de tv app ben ik zeer teleurgesteld, er is teveel aan de hand iedere keer. De oude app werkte prima en ineens kan je daarmee geen verbinding meer mee maken. Vanmorgen probeerde ik weer op omroep zeeland het nieuws terug te kijken. Staat daar met grote letters teletekst doorheen. Toen maar proberen een film terug te kijken. Kan je de film niet stopzetten en als je hem afbreekt moet je hem helemaal weer opnieuw kijken om hem te kunnen zien. Hij gaat niet verder waar je gebleven bent en doorspoelen kan maar 5 minuten in het begin. Ook valt mijn internetverbinding boven steeds uit dus ben je snel klaar met film kijken. Dus ligt het niet aan de app maar aan de internet verbinding. Maar ik heb geen zin om weer 45 minuten van de film opnieuw te bekijken. Waarom wordt deze app niet beter getest. Zolang er nog van die gekke probemen zijn moet je die oude app nog kunnen gebruilken. Dit zijn geen pluspunten mensen!

          Reageer


          • #20
            Het zou best kunnen dat in dit geval de storing (niet kunnen pauzeren) in de server zijde zit en dus niet in de app
            (client zijde).

            Alles heeft immers normaal gewerkt tot ongeveer half december.

            Goed het resultaat blijft hetzelfde het werkt niet, dat klopt.
            Laatst bewerkt door driepinter; 11 Feb 2020, 08:49.

            Reageer


            • #21
              Pauzeren in de delta app werkt helaas nog steeds niet. Nu al bijna 2 maanden bestaat dit probleem. Wanneer wordt dit probleem opgelost?

              Reageer


              • #22
                Sinds kort probeer ik via de nieuwe Delta app te kijken omdat de oude de melding geeft van "error....vuplaySDK". Maar hoe waardeloos is deze nieuwe app!!!!
                Sowieso het programmaoverzicht: voorheen zag je precies welk programma met iets anders overlapte, lengte etc., nu zie ik op mijn ipad hooguit 3 zenders tegelijk en moet ik opzij schuiven, irritant.
                Verder, als ik een programma kijk, welk dan ook, duurt het lang voor het beeld scherp is, maar nog erger, het hapert om de haverklap: vertragingen, stilstaan, balken onder en boven die in en uit beeld gaan, verspringen als hij zich weer herstelt. Gewoon een programma kijken, al is het maar het weer, lukt gewoon niet, er vallen hiaten.
                Dit was bij de oude app nooit. Aan mijn internet snelheid kan het niet liggen: die is voor allerhande soorten (andere providers etc.) ruim voldoende.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door bertw Bekijk bericht
                  Pauzeren in de delta app werkt helaas nog steeds niet. Nu al bijna 2 maanden bestaat dit probleem. Wanneer wordt dit probleem opgelost?
                  Het probleem is bekend en wordt op dit moment onderzocht. Helaas heb ik op dit moment nog geen informatie wanneer dit is opgelost. Zodra hier meer over bekend is wordt dit gemeld via dit forum. Excuses voor het ongemak.

                  Reageer


                  • #24
                    Edwinb Is het dan misschien mogelijk ondertussen de oude app weer werkend te maken?? die werkte prima en was ook nog eens veel overzichtelijker dan de nieuwe app.

                    Reageer


                    • #25
                      Dat wel weer niet kunnen.

                      Reageer


                      • #26

                        Reageer


                        • #27
                          Neem eens kijkje op http://webtv.delta.nl en zie de overeenkomsten met de nieuwe app.

                          Op termijn (joost mag weten wanneer) wordt http://tv.delta.nl vervangen door deze.

                          Reageer


                          • #28
                            Bedankt! Bij mij werkt de oude app weer!!!

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Neem eens kijkje op http://webtv.delta.nl en zie de overeenkomsten met de nieuwe app.

                              Op termijn (joost mag weten wanneer) wordt http://tv.delta.nl vervangen door deze.
                              https://webtv.caiway.nl/#/live/tv

                              Caiway gebruikt dezelfde nieuwe app.

                              Reageer


                              • #30
                                Bedankt het pauze probleem lijkt inderdaad te zijn opgelost wanneer ik het probeer in v1.2.1.


                                WAT IS ER NIEUW


                                Positie wordt nu onthouden wanneer er gekeken wordt via Chromecast; let op dit werkt niet via de Google home app.
                                Een issue met de pauze button bij Chromecast is opgelost.
                                We hebben een aantal optimalisaties doorgevoerd waardoor data sneller geladen wordt;
                                Er zijn diverse andere bugs opgelost.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X