Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

delta tv op pc

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • delta tv op pc

    Hoe kan ik tv kijken op de pc ? Via zeelandnet? Of via de website van Delta? Welk klantnummer moet gekoppeld zijn, dat van Energie (en dus basistv) of van Fiber (interactieve tv) ? Inloggen , moet ik dat doen met inlog en wachtwoord van mijnDelta of van Zeelandnet? Ik vind het allemaal nogal ingewikkeld, behalve 1 ding: ik krijg geen tv op mijn pc te zien!

  • #2
    Er zijn twee opties

    de oude..stabiele versie (naar mijn persoonlijke ervaring)

    https://tv.delta.nl/html5/#/home (mod: niet meer ingebruik)

    Of meer moderne versie (die bij mij om de haverklap vastloop zonder enige aantoonbare reden)

    https://webtv.delta.nl/#/live/tv

    Als ik het mij goed herinner dient u zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aan te maken via optie log in....zo lang geleden dat ik dat allemaal niet meer zo zeker weet.
    Laatst bewerkt door MatthijsL; 23 Apr 2020, 11:57. Reden: Oude portaal is niet meer actief

    Reageer


    • #3
      https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=44073079542272,k=2469,case=guid({28572A86-0A31-40C7-94CE-583A3C28CAC6}),TS=DELTANL_2016

      Dus je moet eerst een Delta account aanmaken :

      https://kbank.delta.nl/srvs/iq.exe?e=44073096319488,k=243,dtree=guid({1E578519-7A3C-47D5-9B77-35700765ADCD}),TS=DELTANL_2016

      En dan inloggen op Live TV met dit Delta account.
      Laatst bewerkt door driepinter; 16 Oct 2019, 07:28.

      Reageer


      • #4
        Dankjewel, ik heb een account , maar ik kon gewoonweg niet inloggen. Vandaag lukt dat heel gewoon wel. In orde dus!

        Reageer


        • #5
          Dank je wel voor de OUDE link ,die nieuwe is gewoon niet aan te kijken,constant bufferen of vastlopen.

          op mijn PC [windows10],ook op mijn IMac en mijn Chromebook,dus het ligt niet aan mijn computers .

          Reageer


          • #6
            Bij mij werkt het van geen kanten, ik blijf rechts de menu voor de andere zenders zien en een donkerder scherm.Wanneer ik een rechtse muisklik doe verdwijnt het menu rechts en krijg ik volledig scherm maar dan blijft het ander menu van de rechtse muisklik staan.Wat gaat hier mis?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door freddy Bekijk bericht
              Bij mij werkt het van geen kanten, ik blijf rechts de menu voor de andere zenders zien en een donkerder scherm.Wanneer ik een rechtse muisklik doe verdwijnt het menu rechts en krijg ik volledig scherm maar dan blijft het ander menu van de rechtse muisklik staan.Wat gaat hier mis?
              Niks rechts klikken, gewoon even vijf seconden wachten of anders de muis aanwijzer naar de rand en het menu is
              direct weg.
              Laatst bewerkt door driepinter; 14 Mar 2020, 16:05.

              Reageer


              • #8
                Ik kan wachten tot ik wortel schiet, en met de muis doen wat ik wil maar het menu blijft gewoon staan en dus heb ik aan uw advies helaas niets.Dit is heel vervelend en opnieuw is een vernieuwing voor mij althans geen verbetering.Er valt nauwelijks naar te kijken omdat je behalve het menu ook nog eens een donker beeld hebt.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door freddy Bekijk bericht
                  Ik kan wachten tot ik wortel schiet, en met de muis doen wat ik wil maar het menu blijft gewoon staan en dus heb ik aan uw advies helaas niets.Dit is heel vervelend en opnieuw is een vernieuwing voor mij althans geen verbetering.Er valt nauwelijks naar te kijken omdat je behalve het menu ook nog eens een donker beeld hebt.
                  Het spijt me maar ik zie het niet (in Firefox, Chrome en Edge Chromium).

                  stuur anders een mail aan : [email protected] met een verzoek om hulp inzake dit probleem.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 15 Mar 2020, 17:55.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door freddy Bekijk bericht
                    Bij mij werkt het van geen kanten, ik blijf rechts de menu voor de andere zenders zien en een donkerder scherm.Wanneer ik een rechtse muisklik doe verdwijnt het menu rechts en krijg ik volledig scherm maar dan blijft het ander menu van de rechtse muisklik staan.Wat gaat hier mis?
                    Je moet ook niet rechts klikken maar uiterst rechts in het beeld gewoon links klikken, net naast het menu met zenders maar nog wel in het bewegende beeld, dan verdwijnt het bij mij in ieder geval, bij beeldvullend gaat het gewoon vanzelf weg.

                    Reageer


                    • #11
                      Uiteindelijk is het nu toch opgelost, even wachten werkte absoluut niet maar de cursor van de muis helemaal van het beeld weghalen werkt nu wel.Had dit al eerder geprobeerd zonder resultaat, geen idee waarom het nu plots wel werkt.De wegen van Delta zijn ondoorgrondelijk, hoofdzaak is dat ik het nu wel kan kijken zonder het hinderlijke menu.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door polleke1234 Bekijk bericht
                        Dank je wel voor de OUDE link ,die nieuwe is gewoon niet aan te kijken,constant bufferen of vastlopen.

                        op mijn PC [windows10],ook op mijn IMac en mijn Chromebook,dus het ligt niet aan mijn computers .
                        die is nu helaas ook verdwenen en echt helaas want
                        https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...rzicht-kanalen

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X