Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Storing Delta app android en ios?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Via coax

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht
      Via coax
      en daar is geen storing op geweest.

      Reageer


      • #48
        Er gaat niets boven Humax!!

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

          en daar is geen storing op geweest.
          Nee fred geen storing ondervonden.

          Reageer


          • #50
            DELTA op zoek naar boosdoener achter grote storing op Interactieve TV

            https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/del...e-tv~af12b182/

            Reageer


            • #51
              Ik weet niet of dit direct of indirect met de storing te maken heeft, maar ik had voor zondagavond het programma Undercover in Nederland op laten nemen. Het staat echter niet in mijn opnames, en als ik hem nu alsnog wil laten opnemen krijg ik de foutmelding dat het programma al opgenomen is........................ Oplossing ?

              Reageer


              • #52
                Nieuwe storing?

                Reageer


                • #53
                  ik denk het wel heb ook geen tv meer

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Olav Bekijk bericht
                    Ik weet niet of dit direct of indirect met de storing te maken heeft, maar ik had voor zondagavond het programma Undercover in Nederland op laten nemen. Het staat echter niet in mijn opnames, en als ik hem nu alsnog wil laten opnemen krijg ik de foutmelding dat het programma al opgenomen is........................ Oplossing ?
                    Door de storing van zondagavond zullen de opnames die tussen 19.00 en 23.00 gepland stonden niet zichtbaar zijn. Deze uitzendingen zullen momenteel ook niet in gemist te zien zijn. Excuses voor het ongemak

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door venantius Bekijk bericht
                      Nieuwe storing?
                      Er waren afgelopen nacht onderhouds werkzaamheden.

                      Door werkzaamheden aan ons kabelnetwerk zijn Interactieve TV WEB, Interactieve TV APP en Interactieve TV op woensdag 16 oktober van 01:00 tot 05:00 beperkt beschikbaar.
                      Gedurende de werkzaamheden zullen de eerder genoemde diensten voor 1 uur niet beschikbaar zijn.

                      Deze werkzaamheden worden bewust dan uitgevoerd, zodat u hier zo min mogelijk hinder van ondervindt.

                      LET OP: Tijdens deze werkzaamheden zullen voorgeprogrammeerde opnames misgaan.


                      Onze verontschuldigingen voor het mogelijk veroorzaakte ongemak.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

                        Er waren afgelopen nacht onderhouds werkzaamheden.

                        Door werkzaamheden aan ons kabelnetwerk zijn Interactieve TV WEB, Interactieve TV APP en Interactieve TV op woensdag 16 oktober van 01:00 tot 05:00 beperkt beschikbaar.
                        Gedurende de werkzaamheden zullen de eerder genoemde diensten voor 1 uur niet beschikbaar zijn.

                        Deze werkzaamheden worden bewust dan uitgevoerd, zodat u hier zo min mogelijk hinder van ondervindt.

                        LET OP: Tijdens deze werkzaamheden zullen voorgeprogrammeerde opnames misgaan.


                        Onze verontschuldigingen voor het mogelijk veroorzaakte ongemak.
                        Met zo'n melding schiet je achteraf natuurlijk weinig op.....waarom niet vooraf een mailtje aan gebruikers gestuurd? (Ik heb dat iig niet ontvangen!)

                        Reageer


                        • #57
                          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: onderhoud melding.JPG
Bekeken: 327
Grootte: 88,4 Kb
ID: 178144 Deze melding heeft op onze storings en onderhoudspagina gestaan.
                          Laatst bewerkt door Edwinb; 16 Oct 2019, 14:40.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                            Deze melding heeft op onze storings en onderhoudspagina gestaan.
                            en die staat er nu ook nog.
                            maar als er in de straat aan de kabels wordt getrokken, dan krijg je daar een emailtje over.
                            en dat had bij deze werkzaamheden ook gekund.

                            Reageer


                            • #59
                              Kan het kloppen dat de TV App nog steeds niet werkt? Eerst zag ik geen programma's meer, vervolgens heb ik uitgelogd en weer opnieuw proberen inloggen. Nu krijg ik de melding dat mijn klantgegevens van Zeelandnet nog niet gekoppeld zijn aan mijn Delta account.

                              Ik heb mijn gegevens al lang gekoppeld aan elkaar. Inloggen op Mijn Delta lukt ook niet meer. Heeft dit allemaal met de storing te maken of is er iets anders aan de hand? Ik lees hier namelijk niks over..

                              Reageer


                              • #60
                                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                                Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: onderhoud melding.JPG
Bekeken: 327
Grootte: 88,4 Kb
ID: 178144 Deze melding heeft op onze storings en onderhoudspagina gestaan.
                                De storingspagina is nou niet een pagina die ik dagelijks raadpleeg en op het moment dat er een storing is en je internet niet kunt gebruiken heeft het dus ook niet zo veel zin, dat je op die pagina zou kunnen zien wat er aan de hand is...dus : als werkzaamheden op voorhand bekend zijn, is en blijft een aankondiging daarvan per mail heel handig!

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X