Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vreemd probleem met Live TV via de nieuwe app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vreemd probleem met Live TV via de nieuwe app

    Ik stream via mijn iPhone Xs (IOS 12.2) naar een Chromecast (firmware 1.39.154182). De Chromecast is aangesloten op een Samsung tv.

    Als ik met de oude Delta app een stream opzet met LiveTV dan zie ik ook echt live tv (dezelfde beelden als op de tv in de woonkamer). Maar als ik hetzelfde doe met de nieuwe app dan krijg ik geen Live TV maar kijk ik ongeveer 2 uur in het verleden?!?

    op dit moment is Planet of the Apes op Veronica;
    - Als ik een stream opzet met de nieuwe app dan zie ik the Big Bang Theory, dat programma was ongeveer 2 uur geleden. Het begint ook niet aan het begin maar ergens midden in.
    - Als ik een stream opzet met de oude app dan zie ik Planet of the Apes

    Ik heb dit probleem met de nieuwe app al vanaf het begin. Het is nog geen groot probleem want zolang de oude app werkt kan ik LiveTV kijken.

    Maar het zou fijn zijn als dit probleem wordt opgelost.



  • #2
    Ik heb het zelfde probleem met een iPhone 8.

    Reageer


    • #3
      Dit probleem heb ik ook. Ik gebruik zelf een iPhone 6s

      Reageer


      • #4
        Ik ga het laten nazien. Op dit moment kunnen we het probleem niet reproduceren. Was het alleen via op Veronica met deze film? Of ervaar je dit probleem op dit moment nog steeds?

        Reageer


        • #5
          Hi Edwin,

          Ik heb het probleem nog steeds en het is op alle kanalen.

          Als ik nu (20:30) via de nieuwe app een live stream opzet van RTL4 dan zie ik niet [Beau en de Veteranen] maar dan zie ik [Editie NL].

          Reageer


          • #6
            RonalddeGroot
            ???????Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem naar [email protected]. Dan kijken we dit verder voor je na.

            Reageer


            • #7
              Vandaag (2-6-2019) nog steeds zelfde probleem. Uitzendingen lopen 2 uur achter bij gebruik van de nieuwe tv App. Gebruik IPhone en kijk buiten op tv via Chromecast

              Reageer


              • #8
                Klinkt als iets met een tijd/datum die niet helemaal gelijk loopt. Je streamt toch echt normaliter de beelden die je op je telefoon ziet.
                Dan kan Chromcast niet een uur terug, tenzij de Chromecast niet op zomertijd staat :-)

                Reageer


                • #9
                  ....
                  tenzij de Chromecast niet op zomertijd staat :-)
                  Nee, een chromecast is "alleen maar" een repeater. De tijdfout zit in de zender die de chromecast aanstuurt = de tablet.

                  Reageer


                  • #10
                    Laatst bewerkt door rasimaging; 3 Jun 2019, 18:19.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door rasimaging Bekijk bericht
                      Probleem zit hem echt in de NIEUWE tv App. zojuist nogmaals gecontroleerd met diverse apparaten
                      Laatst bewerkt door fred44nl; 3 Jun 2019, 19:52.

                      Reageer


                      • #12
                        Heb je deze problemen bijvoorbeeld ook met live streams van de NPO Start app icm een Chromecast ?

                        Bij mij werken live streams wel normaal op Android icm een Chromecast en de nieuwe Delta TV app.

                        Je kunt ook nog eens de interne tijd van de router zelf checken of deze wel goed staat want veel apparaten
                        nemen deze rechtstreeks hiervan over.
                        Laatst bewerkt door driepinter; 4 Jun 2019, 09:08.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik denk dat de locatie nog op het buitenland staat???? Tijdzone staat verkeerd??

                          Ben je in het buitenland geweest met je I-pad?

                          Reageer


                          • #14
                            Opgelost. Probleem lijkt opgelost door het verwijderen en opnieuw instaleren van de Delta TV app. Lijkt erop dat de nieuwe versie van 3 weken geleden niet in orde was. Jammer dat Delta hierin dan geen update doorvoert in de App Store`s

                            Reageer


                            • #15
                              Ik heb dit probleem nog steeds, ook na een nieuwe instalatie van de app. Android toestel

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X