Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

inloggen delta tv app op smartphone gaat niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • inloggen delta tv app op smartphone gaat niet


  • #2
    Er staat dat je minimaal Android 4.4 moet hebben https://play.google.com/store/apps/d...lta.android.tv en dat heb je, maar het is wel stiekem erg oud inmiddels. Ik zou een recenter apparaat adviseren.

    Reageer


    • #3
      Welke foutmelding krijg je als je probeert in te loggen? En werkt het inloggen wel als je inlogt via de browser op tv.delta.nl?

      Reageer


      • #4
        nou een ander apparaat is wel de een oplossing maar niet wat ik nu zoek. Foutmelding krijg ik juist niet, op t scherm (ook bij mijn kleine tablet) kan ik op OK willen drukken maar er gebeurt helemaal niets en dan kan ik alleen nog CANCEL drukken. Op mijn desktop gaat alles wel goed.

        Reageer


        • #5
          Sinds de update 3 a 4 weken geleden is het voor mij niet meer mogelijk om op mijn Archos Android tablet versie 5.0.1 op dr Delta Tv app in te loggen bij alle zenders staat een slotje wat ik ook doe er gebeurt niks App verwijderen en opnieuw installeren helpt niet , alle andere APP s blijven bij update s wel werken . Het is weer mooi geregeld bij Delta . Leveren ze ook nieuwe Tablets bij updates ?? Medewerkers gebeld van Delta antwoord we weten het ook niet .

          Reageer


          • #6
            ceeweedw Android 4 is erg oud. Ondersteuning van de nieuwste HTTPS versies (zoals TLS 1.2) is beperkt of afwezig. Hiervoor is minimaal Android 5 nodig.

            Juke Kun je wel https://tv.delta.nl openen op je tablet (bij voorkeur in de Chrome browser)?
            Er komt binnenkort een nieuwe versie van de app uit die hopelijk wel goed werkt.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X