Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fox sport 1 zeer slecht beeld in app

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fox sport 1 zeer slecht beeld in app

    Als ik via de delta app fox sport 1 kijk dan is dat de enige zender die zeer slecht beeld geeft.

    Bij de andere zenders is dat alleen als ik ze opstart, dan moeten ze even bufferen en trekken ze recht, behalven fox 1 sport !

    Hebben hier meer mensen last van?

    Op de tv via coax super beeld
    Via dit kast goed beeld

    Ook mijn wifi verbinding is optimal, anders zouden de andere ook slecht zijn.

    via speedtest gemeten : 396 down 25 up

    Dus dat zal wel voldoende moeten zijn

    Ook al opnieuw opgestart, tablet, modem , router enz

    Of is dit gewoon het beeld op dit moment via delta app
    Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

  • #2
    nee, geen last van.
    komt waarschijnlijk omdat je fan van Emmen bent

    Reageer


    • #3
      Als het alleen bij emmen was was het niet zo erg
      Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

      Reageer


      • #4
        Het maakt ook niet uit als ik hem via lte 4g ( dus via gsm netwerk ) laat lopen dan blijft het beeld slecht.

        Kan er nog wel naar kijken maar ben beter gewend ( misschien wel verwend)
        Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

        Reageer


        • #5
          Klopt, ik heb dit eigenlijk ook standaard bij Fox Sport1, meestal alleen bij de live voetbal uitzendingen. Maar ook als er bijv. Champions League is op Veronica is dat niet om aan te zien. Alle overige zenders en uitzendingen inderdaad wat je aangeeft, even die lagere kwaliteit maar dat trekt dan snel bij.
          Hopelijk wordt dit nog eens opgelost, want dit is toch niet hoe het zou moeten zijn......................

          Update 04-04-2019 : Geen positieve update, de app geeft nu zelfs aan dat de video niet afgespeeld kan worden en dat ik mijn internetverbinding moet checken...................... Tuurlijk jongens :-( Alle zenders doen het nagenoeg probleemloos, maar Fox1 of Veronica tijdens voetbalwedstrijden kan je wel vergeten..............
          Laatst bewerkt door Olav; 4 Apr 2019, 00:21.

          Reageer


          • #6
            Ben eigenlijk blij dat het niet alleen bij mijn is, wel vervelend / jammer dat dit moet gebeuren.

            Misschien wordt dit opgepikt en door gezet om veder onderzocht te worden DELTA ?!

            Graag een reactie van jullie kant hierover ?!
            Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

            Reageer


            • #7
              Dominique Kan je misschien een screenshot plaatsen. Ook verneem ik graag op welk device je de problemen ervaart. Dan kan ik dit verder voor je nazien.

              Reageer


              • #8
                Het is moeilijk te zien op een foto, bij het logo rechts boven kun je het iets zien.

                Maar bij de delta app is het net of die niet bij trekt.

                Dit is op een samsung tab, ook op een samsung telefoon.

                Dit is op meerdere samsung toestelen getest

                Bij dr foto staat waar ze van zijn
                Het gras bij de buren is altijd groenere, tot dat je er zelf op staat !

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X