Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

FOX1 in de app?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • FOX1 in de app?

    Hallo, eerst waren niet al mijn kaartjes goed geactiveerd nadat Delta besloot Fox1 uit het abonnement te gooien, maar omdat mijn abonnement nog tot november dit jaar loopt heb ik nog gratis Fox1. Groot is mijn verbazing echter dat ik gister in de app GEEN Fox1 heb... Dus wel op mijn beide kaartjes in TV1 en TV2, maar niet in de app op mijn Android telefoon. Staat een slotje in het fotootje... Kan iemand dat voor me aanzetten dat ik wel Fox1 in de app heb?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
    Hallo, eerst waren niet al mijn kaartjes goed geactiveerd nadat Delta besloot Fox1 uit het abonnement te gooien, maar omdat mijn abonnement nog tot november dit jaar loopt heb ik nog gratis Fox1. Groot is mijn verbazing echter dat ik gister in de app GEEN Fox1 heb... Dus wel op mijn beide kaartjes in TV1 en TV2, maar niet in de app op mijn Android telefoon. Staat een slotje in het fotootje... Kan iemand dat voor me aanzetten dat ik wel Fox1 in de app heb?
    Stuur even een e-mail met je klantgegevens en een korte omschrijving van je probleem naar [email protected]. Dan kijk ik het even voor je na.

    Reageer


    • #3
      Doe ik

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X