Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Haperen !!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Arcanum Bekijk bericht

    Dan nog maakt het niets uit, als het druk is gaat het hele DIT systeem finaal onderuit.
    nou, weet je, hier dus niet

    Reageer


    • #17
      Hier ook niet :-)
      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

      Reageer


      • #18
        Wil naar de cross kijken op VRT,daarnet bij de vrouwen voortdurend blijven hangen,om je dood aan te ergeren.Tussen de wedstrijden in met interviews bij de mannen hetzelfde.
        Er zullen weer wat meer mensen aan het kijken zijn en dan lukt het na al die jaren nog steeds niet en dat voor de beste provider!

        Reageer


        • #19
          zaterdagmiddag 1500 uur 15 december.

          Beste,

          Hier al sinds twee dagen haperend en bufferend beeld via tv.delta.nl.
          Echt niet te doen om zo tv te kijken.

          Dit is bekabeld op pc,
          cookies gewist.
          chrome en explorer up to date.
          windows up to date.
          modem aan en uit gezet.
          steeds nog problemen.
          speedtest delta 250 Mbps.
          ook op mobiel stoppend beeld, en krijg de melding:
          app gestopt, controleer uw internet verbinding.

          Wat kan ik nog meer doen om dit te verhelpen ?
          Probleem meerdere keren gemeld bij de klantenservice,
          ik wordt in de loop van de volgende week teruggebeld.
          Ook de medewerker had vanmiddag een haperend beeld, zou het dan toch niet bij mij liggen ?
          Het heeft afgelopen maand echt goed gewerkt, en hier is niets veranderd....

          Ik hoop dat er meer mensen dit probleem ervaren zodat het serieus wordt genomen, en opgelost !!!!

          Groeten Jan
          Laatst bewerkt door janverburg; 15 Dec 2018, 16:13.

          Reageer


          • #20
            Nou Jan, niemand neemt het blijkbaar serieus, integendeel. ze beginnen over DIT terwijl het over tv/delta.nl gaat en de commentaren komen niet verder als bij mij werkt het lekker wel.
            Dit is mijn laatste post, ik ga wel een echte Flinstone DVD kijken.

            Reageer


            • #21
              Vandaag op VRT hetzelfde als gisteren voortdurend haperen, ik dacht dat ze er hard aan gingen werken.Dit is gewoon op de PC via de kabel dus niet komen zeveren, dat zou toch gewoon moeten werken!!. Blijkbaar vind men dit bij Delta helemaal niet belangrijk want men moddert maar verder aan, maar wel reclame maken over de beste provider, moeten we dat serieus nemen?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door freddy Bekijk bericht
                Vandaag op VRT hetzelfde als gisteren voortdurend haperen, ik dacht dat ze er hard aan gingen werken.Dit is gewoon op de PC via de kabel

                Reageer


                • #23
                  Fred, het moet zijn "jullie" in plaats van "jij".
                  Ik kom op de fora meer mensen tegen met problemen dan zonder.

                  Overigens zegt men tegen klagers dat men op de hoogte is van de problemen en er aan werkt.
                  Dus je kan niet zeggen dat er niets speelt.

                  Reageer


                  • #24
                    Wat een raar antwoord. Het gaat niet om al die mensen de geen last hebben, het gaat om al die mensen die wel last hebben van storingen. Bij mij en bij heel veel mensen werkt het niet goed. Anders zouden er hier niet zoveel klachten staan. Steeds met antwoorden komen waarbij geprobeerd wordt het probleem bij de klant te leggen, is een veel gebruikte tactiek van IT bedrijven.
                    En beweren dat bij een snelle verbinding toch haperingen kunnen optreden die de storing kunnen veroorzaken, is helemaal onzin. Als er goed gebufferd wordt, zijn korte onderbrekingen in de netwerkverbinding sowieso niet erg. En als dat wel zo zou zijn, werkt de app niet goed. Waarom kan ik op hetzelfde apparaat Youtube filmpjes in HD bekijken? Zonder enige haperingen? Nee, DeltaTV moet eens goed kijken naar hun systeem en de app.
                    Laatst bewerkt door teamtiem; 16 Dec 2018, 19:54.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door teamtiem Bekijk bericht

                      Wat een raar antwoord. Het gaat niet om al die mensen de geen last hebben, het gaat om al die mensen die wel last hebben van storingen. Bij mij en bij heel veel mensen werkt het niet goed. Anders zouden er hier niet zoveel klachten staan. Steeds met antwoorden komen waarbij geprobeerd wordt het probleem bij de klant te leggen, is een veel gebruikte tactiek van IT bedrijven.
                      je kunt mijn antwoord wel vreemd vinden, maar zelf geef je geen antwoord.
                      als er iemand een probleem heeft met een bepaalde zender, dan probeer ik dat uit, om m'n laptop / smartphone en DIT
                      de laatste tijd heb ik dan zelden last van haperingen.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                        je kunt mijn antwoord wel vreemd vinden, maar zelf geef je geen antwoord.
                        als er iemand een probleem heeft met een bepaalde zender, dan probeer ik dat uit, om m'n laptop / smartphone en DIT
                        de laatste tijd heb ik dan zelden last van haperingen.
                        En omdat jij het uitprobeert op je eigen apparaat en geen problemen hebt, is de zaak afgedaan. Wat voor antwoord moet ik geven? Ik zit niet bij de technische dienst van DELTA TV. Zij moeten het probleem oplossen. En ze hebben een probleem, een groot probleem.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door teamtiem Bekijk bericht
                          En omdat jij het uitprobeert op je eigen apparaat en geen problemen hebt, is de zaak afgedaan.
                          nee, zeker niet.
                          en daarom vraag ik om het met een ander apparaat te proberen.

                          Ik zit niet bij de technische dienst van DELTA TV.
                          en ik ook niet.


                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                            je kunt mijn antwoord wel vreemd vinden, maar zelf geef je geen antwoord.
                            als er iemand een probleem heeft met een bepaalde zender, dan probeer ik dat uit, om m'n laptop / smartphone en DIT
                            de laatste tijd heb ik dan zelden last van haperingen.
                            Eerst nooit, nu zelden.

                            Overigens zegt het niets, misschien zit jij via een loadbalancer op een server waar minder problemen zijn.

                            Reageer


                            • #29
                              Wat is een. loadbalancer?.

                              Reageer


                              • #30
                                Er zijn afgelopen weekend verstoringen geweest op verschillende zenders bij het bekijken van de zenders via de app of via de browser.
                                Deze verstoringen zijn zondag avond opgelost.
                                Onze excuses voor het ongemak.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X