Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Haperen !!

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Haperen !!

    Delta TV app hapert nu steeds meer.
    Gisteren bij Ajax - Bayern Munchen en vandaag bij het journaal en TV Vandaag.
    Blijkbaar toch problemen wanneer teveel mensen tegelijk kijken.

  • #2
    is DIT draadloos of met een kabel met internet verbonden ??

    Reageer


    • #3
      Dit is toch een euvel dat al lang bestaat. Het is een tijd goed gegaan maar de laatste dagen is het weer hommeles. Er is via de app op de labtop met draadloze aansluiting niet fatsoendelijk TV te kijken. Hij blij ft om de paar minuten buferen. En kom nu niet weer aan met allerlei welgemeend adviezen, de app werkt gewoon niet goed en is volgens mij nog nooit echt goed geweest.

      ?
      Laatst bewerkt door Tentk; 13 Dec 2018, 20:07.

      Reageer


      • #4
        Het is niet alleen op de app op tablet of telefoon.. Ook via de kabel op Desktop hetzelfde probleem

        Reageer


        • #5
          Heb ik gisteren al een topic over gestart, Voetbal = haperen.

          Reageer


          • #6
            En omdat het ook met de iPhone en iPad is is de vraag over draadloos of met kabel niet relevant.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
              is DIT draadloos of met een kabel met internet verbonden ??
              Het is via de kabel op mijn PC.
              Zou 200 Mb moeten zijn, maar net gechecked...... komt niet boven de 90 Mb
              Misschien is dat een oorzaak ???
              Zal maar weer eens een email sturen....

              Overigens nog steeds haperingen op verscheidene zenders (o.a. Journaal)

              Reageer


              • #8
                Ik zit nu nar de voetbal te kijken en de ene hapering na de andere. Steeds maar bufferen. Is daar wat aan te doen?

                Reageer


                • #9
                  Idem dito aan deze kant.
                  Heb trouwens mijn snelheid in de gaten gehouden.
                  Heb eerst de modem opnieuw gereset.
                  Daarna snelheid gemeten : 78 Mb (heb 200 Mb abonnement)
                  Nogmaals via andere speedtest gemeten : 190 Mb... (?)
                  Delta TV app gestart en zonder haperen enkele minuten gekeken (wonderbaarlijk niet ?)
                  Na 5 minuten hapering (bufferen) en direct speedtest gedaan---> weer terug op 80 Mb.
                  Verbazingwekkend toch.....

                  Reageer


                  • #10
                    Ik heb gebeld naar Delta en kreeg daar te horen dat ze er hard aan werken om het goed te krijgen. Het ligt dus gewoon bij hen. Ben benieuwd hoe snel het weer goed komt?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door TJD Bekijk bericht
                      Ik heb gebeld naar Delta en kreeg daar te horen dat ze er hard aan werken om het goed te krijgen. Het ligt dus gewoon bij hen. Ben benieuwd hoe snel het weer goed komt?

                      Als het maar waar is?
                      Ze hadden er ook een melding over kunnen maken.?
                      Het GROOTSTE zorgkindje van Delta.
                      Wat ze zelf niet aan kunnen.
                      En op het Forum NIKS over bekend maken!-

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door TJD Bekijk bericht
                        Ik zit nu nar de voetbal te kijken en de ene hapering na de andere. Steeds maar bufferen. Is daar wat aan te doen?
                        voor DIT heb je een perfecte internetverbinding nodig.
                        haperingen in die verbinding zie je meteen terug op DIT
                        pas als dat echt in orde is, kun je kijken of DIT goed werkt.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                          voor DIT heb je een perfecte internetverbinding nodig.
                          haperingen in die verbinding zie je meteen terug op DIT
                          pas als dat echt in orde is, kun je kijken of DIT goed werkt.

                          Zelfs met 400 abbo en met utp kabel verbonden op modem, is het. BAGGER -

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Zeeschipper Bekijk bericht
                            Zelfs met 400 abbo en met utp kabel verbonden op modem, is het. BAGGER -
                            het gaat er niet om, dat je een erg snel abonnement hebt.
                            er mogen geen haperingen en/of onderbrekingen in zitten.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

                              het gaat er niet om, dat je een erg snel abonnement hebt.
                              er mogen geen haperingen en/of onderbrekingen in zitten.
                              Dan nog maakt het niets uit, als het druk is gaat het hele DIT systeem finaal onderuit.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X