Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta TV-APP beeld op z'n kop op Samsung Tablet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta TV-APP beeld op z'n kop op Samsung Tablet

    Laatst bewerkt door pensionado; 8 Nov 2018, 02:06.

  • #2

    Reageer


    • #3
      Dat is bij mij nog nooit anders geweest. Ik draai mijn tablet altijd maar om, maar het is en blijf hinderlijk.
      Ik klasseer het maar als een van de tekortkomingen van Delta-TV waar ze niets aan kunnen of onmachtig zijn om er iets aan te doen.

      Reageer


      • #4
        Erg vreemd, indien ik de app vanuit Google Playstore download draait het beeld niet met het scherm mee.
        Echter TV opstarten via "mijn Delta" en dan op de drie puntjes klikken, vervolgens op toevoegen aan startscherm, en het werkt het wel naar behoren. Ergo de App is niet in orde. Klusje dus voor de ICT mannen. Doe jullie best!!!
        Laatst bewerkt door Tentk; 8 Nov 2018, 16:49.

        Reageer


        • #5
          Wat is op zijn kop....... punt is wel dat het beeld bij mij ook blijft staan! Maar met de home-toets rechts en de originele cover is het precies goed.

          Reageer


          • #6
            Uiteraard, zoals ook omschreven

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Tentk Bekijk bericht
              Dat is bij mij nog nooit anders geweest. Ik draai mijn tablet altijd maar om, maar het is en blijf hinderlijk.
              Ik klasseer het maar als een van de tekortkomingen van Delta-TV waar ze niets aan kunnen of onmachtig zijn om er iets aan te doen.
              Wie schetst mijn verbazing: op dit moment functioneert het weer. Verder wel mee eens, het is elke keer weer iets anders met deze app. Bij installatie komt ook direct een waarschuwing "niet geoptimaliseerd voor Uw apparaat". Ik ben benieuwd voor welk apparaat dan wel. Zeker na updates van Android gaat het weer mis. Verder reageert Delta nergens op. Op mijn Android telefoon met Android 8.1 functioneert het in elk geval beter, maar om daar nu langdurig naar te kijken.....We zullen het ermee moeten doen.

              Iedereen bedankt voor de reacties.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X