Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Aanbod radiozenders op tv

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Aanbod radiozenders op tv

    Vrijwel dagelijks veranderen de radiozenders (zowel stingray als gewone zenders) die ik beluister via TV.
    De ene dag staan er een hoop zenders, de andere dag geen of slechts een aantal.
    Ik verander niets aan de instelling van de tv.
    Tevens heb ik eerder alle zenders opnieuw ingesteld om het probleem te proberen op te lossen.

    Komt dit door het aanbod vanuit zeelandnet?

    mvg

    Sander

  • #2
    Hoi SvG. Welkom op het forum.

    Bij ons is de laatste wijziging in de zenderindeling gebeurd in de nacht van 09 op 10 oktober. Daarna is er geen wijziging meer geweest. Als jouw toestel na die tijd toch weer steeds zenders verliest, dan lijkt het erop dat je toestel de zenders 'vergeet'. Een andere mogelijkheid is dat je signaal niet goed binnenkomt. Dan staan de zenders nog wel in het geheugen van de tv, maar kan hij ze alleen niet afspelen/weergeven.

    Dus als de zenders helemaal niet meer voorkomen in de zenderlijst, dan lijkt het een tv issue. Staan de zenders nog wel in de lijst, maar kan je er niet naar luisteren/kijken, dan lijkt het op een coax issue. Je kan dan het beste een andere coaxkabel proberen om te kijken of het probleem blijft bestaan.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X