Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Full screen Online TV kijken

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Full screen Online TV kijken

    Ik ervaar het grijze veld met de zenderaanduiding links boven in beeld bij het kijken in volledig scherm is zeer storend. Ten eerste lijkt het mij overbodig, omdat rechtsboven de zender zelf al het eigen logo heeft, en ten tweede blokkeert het bij voetbal bijv. de wedstrijdstand, of bij wielrennen de koersinformatie. Kan dit aub worden verwijderd?

  • #2
    Welkom op het forum F. de Rijder.

    Die grijze balk zie je omdat de muis ergens in het beeld staat. Ik zal navragen of die ook niet gewoon hoort te verdwijnen, net als de pauze/play knop als je de muis niet beweegt. Mocht je een tweede scherm hebben, dan kan je gewoon de muis uit het beeld schuiven.
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      ik heb dat alleen als de cursor binnen het beeld staat.
      als ik de cursor over de rand van het beeld te sturen, dan gaat dat vlakje weg.
      wellicht gaat het met een andere browser anders.

      Reageer


      • #4
        Bij VOLLEDIG scherm verdwijnt het niet maar als ik in het beeld een rechtsklik doe krijg ik een submenu waar je besturingselementen weergeven kan aanvinken. Als je dat doet krijg je een extra lichtgrijze balk met knoppen onderaan en als je daar volledig scherm aanvinkt is het inmiddels beruchte blokje verdwenen als je de muis buiten beeld schuift.
        Ik heb met dit trucje al een paar mensen geholpen: https://forum.zeelandnet.nl/delta-in...html#post69925

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X